miercuri, 7 decembrie 2011

Miercurea fără cuvinte (Wordless Wednesday) - 34. Iarna

Şi iarna este frumoasă!







Sursa foto: favim.com

"Miercurea fără cuvinte" a început la Carmen.

Poate vrei sa vezi şi:
Miercurea fără cuvinte - 1,
Miercurea fără cuvinte - 3,
Miercurea fără cuvinte - 4.

55 de comentarii:

  1. Prima poza cu veverita e super tare! Ce-o fi vazut saraca de i s-a ridicat parul?

    RăspundețiȘtergere
  2. Minoki, parul e dat cu fixativ. Doar e sedinta foto! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Cristi!
    Superbe poze!
    O zi frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. @ebru özgün: Thank you! Have a nice day! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Tare frumoase poze, da parca cel mai frumos e motanul ala de pe gard !
    Happy WW, Cristi !

    RăspundețiȘtergere
  6. De acord cu Zina; mâţul este rupt din poveste... Harry Potter scrie pe el! :D Super pozele, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Fiecare şi-a îmbrăcat cojocul aşa că fie iarna cât de grea.

    RăspundețiȘtergere
  8. aha...chiar foarte frumoasa....

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumoasa e veverita! Eu am vazut una chiar ieri, cobora dintr-un copac. Dar avea asa de mare viteza ca abia am observat-o:))

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoase poze ai ales Cristi, ca intotdeauna -- absolut toate imi plac. Fiecare are frumusetea ei.

    O zi superba iti doresc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @abbilbal: Fiecare dupa posibilitati... :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Interesante poze , veverita e mult prea tare :)

    RăspundețiȘtergere
  13. foarte simpatică prima poză; chiar dacă toate-s frumoase şi îmi plac cîinii, de data asta veveriţa e favorita mea :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Drăguţă poza cu huski. Vreau şi eu unul în ghetuţe:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Zero Critics, imi pare bine ca ti-au placut. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. E clar, Călin. Veveriţa e vedeta postării. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Pătrăţel, numai dacă stai la curte. :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Pentru un iubitor al schiului cum mă ştiu, titlul e mai mult decât adevărat ...
    Imaginile sunt de excepţie!

    RăspundețiȘtergere
  19. @Pătrăţel :D: Atunci poti sa-ti iei. :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Ma bucur ca ti-au placut, Doru! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. wow mi s-a facut un doar de Tasha pe care am pirdut-o acum 2 ani...era identica cu cel din poza...asta-i viata. minunate imaginile alese :) happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  22. Încă se lasă aşteptată

    RăspundețiȘtergere
  23. "Ce bine ne-ntelegem noi doi":

    http://www.youtube.com/watch?v=fQQD5noYF0A :D

    RăspundețiȘtergere
  24. E chiar foarte bine, Gabriela Elena! Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Eu cred că și seamănă câinele cu stăpânul nu numai se înțeleg bine :lol: !
    Frumoase sunt toate fotografiile !

    RăspundețiȘtergere
  26. Mi-a placut mult mita pe gard si vavaroaia.
    Frumoase poze, ca de obicei!
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  27. @tu1074: Cainele imprumuta comportamentul stapanului de obicei. :) E interesanta observatia ta.

    RăspundețiȘtergere
  28. Melly, nu stiam acest regionalism. :) O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  29. A treia fotografie mi-a adus aminte de un pictorial care dorea să demonstreze că fiecare câine îi seamănă stăpânului său... (sau invers?) :)))

    RăspundețiȘtergere
  30. Mi se pare ca am vazut si eu pictorialul acela, Max Peter. :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Da.. si iarna este frumoasa! :)
    Seara buna Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  32. Toate trei fotografiile sunt exceptionale, dar ... Haski m-a cucerit cu privirea!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Veverita isi aduna proviziile ascunse pe timpul verii.

    RăspundețiȘtergere