joi, 11 octombrie 2012

Bancurile zilei - 2

Pilotul:
- Stimaţi pasageri, doamnelor şi domnilor, tocmai am atins viteza de croazieră de 900 km oră…
Şi apoi completează:
- Numai de decolat nu am reuşit încă…

Un actor de dramă extrem de pretenţios îi spune regizorului:
- Uite ce e, vorbeşte cu producătorul. Nu accept ca în acest film istoric să se umble cu butaforii. La scena celor două ospeţe, vânatul să fie vânat autentic, vinul de Rin sa fie vin de Rin şi păstrăvii să fie păstrăvi!
Pleacă regizorul şi revine după un timp cu răspunsul:
- Producătorul e de acord, cu condiţia ca, la scena finală, otrava să fie otravă!

- Zi-mi un banc bun, să i-l spun şi lu’ soacră-mea.
- Da’ ce-i trebuie lu’ soacră-ta bancuri?
- Nu-i trebuie, da’ la bancu’ ăla pe care mi l-ai spus ieri era să moară de râs.

- Salut!
- Salut!
- Ce faci?
- Nimic.
- Fain.
- Da, dar concurenţa-i mare!

- Ce se află între Soare şi Pământ?
- Şi.


Pisica vinde peşte



Certitudine

12 comentarii:

  1. Au fost binevenite ca de obicei. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La ultima fotografie am ris cu lacrimi! Geniala!
    Multumesc Cristi!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am descoperit-o mai demult, azi m-am hotarat s-o postez. Seara faina, Melly! :)

      Ștergere
  3. E tot ce mi-am dorit in seara asta, Cristi, destindere si buna dipozitie si ca-'ntotdeauna am gasit-o aici la tine! Iti multumesc mult!
    O noapte linistita iti doresc, Cristi, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos stă coana pisică să vândă peștele ! Nostimă fotografie !

    RăspundețiȘtergere