vineri, 26 iulie 2013

Happy Birthday, Mick Jagger! Aniversarea zilei



Mick Jagger îşi aniversează astăzi ziua de naştere, împlineşte vârsta de 70 de ani. Trupa rock The Rolling Stones are 51 de ani de carieră muzicală!

Happy Birthday, Mick Jagger!



The Rolling Stones - Start Me Up - Live 1990



The Rolling Stones - It's Only Rock 'n' Roll (Live)



The Rolling Stones performing "It's Only Rock 'n' Roll", live on Copacabana Beach, Rio De Janeiro, Brazil, February 2006. This is the largest concert of all time, attended by 1.5 million people.

Sursa foto: imprensarock.blogspot.com

10 comentarii:

  1. Foarte frumoase sunt melodii pe care le-ai ales, Cristi. Mi-a plăcut mult ce-am ascultat. De asemenea mă impresioneză cariera sa muzicală alături de trupa The Rolling Stones...
    Mai există oare vreo trupă aşa longevivă?
    O seară minunată îţi doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Phoenix e o trupa la fel de longeviva, dar si-a schimbat de cateva ori componenta. O seara placuta! :)

      Ștergere
  2. Eu ii ador din totdeauna!!! Merci frumos, Cristi, pentru melodii si informatii. Nu prea l-am urmarit ultimul timp si chiar m-a surprins faptul ca are deja 70 de ani..! Ce mai trec anii... :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut postarea cu Mick Jagger si trupa lui, The Rolling Stones! Timpul zboara! :)

      Ștergere
  3. un artist în adevaratul cuvântului! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  4. Azi am auzit pe cineva la stiri numindu-l dinozaurul muzicii. Mi-a sunat asa aiurea ....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Expresii nepotrivite folosite de cei care au absolvit o facultate si nu au participat deloc la cursuri, seminarii etc.
      Daca te duci numai la examene, ai slabe sanse sa devii un bun profesionist... Dar daca ai pile obtii un post bun! :))

      Ștergere
  5. 70 de ani !!!! Inseamna ca ...am imbatranit si eu suficient , incat sa pot spune ca-l ascult ...de cand lumea ! " Dinozaurul muzicii " cred ca ...suna bine , la aceasta varsta si mai ales , dupa atatia ani { 51 !!!!!!!} de cariera muzicala !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe cei din mass-media care folosesc aceasta expresie as vrea sa-i vad cum traverseaza strada cand vor ajunge la varsta de 70 de ani!

      Ștergere