duminică, 12 ianuarie 2014

Râsul este sănătos!!!

BANCURI haioase scurte GLUME amuzante tari ELEVI rasul e sanatos PROFESORI scoala

S-a mărit câştigul promis la Loto

Şi-n săptămâna următoare,
Vom strânge bani. Cu mic, cu mare
Şi-om merge toţi, la loterie,
Să dăm... impozit pe prostie!
(epigramă de Marian Grigore Dobreanu)

"Nu sunt sensibil la frig. Chiar şi gerul mă lasă rece."
Tudor Muşatescu

Un belgian, un francez şi un român sunt chemaţi la interviu pentru o slujbă bine plătită în Londra şi primesc următorul test:
- Vreau să-mi formulaţi o frază care să conţină următoarele cuvinte: “green, pink, yellow”.
Belgianul spune :
- I wake up in the morning, I eat a yellow banana, a green pepper and in the evening I watch the Pink Panther on TV.
Francezul spune :
- I wake up in the morning, I see the yellow sun, the green grass and I think to myself I hope it will be a pink day.
Românul, sigur pe el începe să turuie:
- I wake up in ză morning, and i hear ză phone: green… green… green… so i pink up the phone and I say… Yellow?

Părinţii îşi ceartă copilul şi-l pedepsesc că a luat nota 4 la geografie.
Tatăl:  – Băi, noi am certat copilul ăsta că n-a ştiut unde-i Marocul, dar noi ştim?
Mama:  – Nu ştim, dar nu poate fi departe. Am la muncă unul din Maroc şi vine cu bicicleta…

"Roşiile şi castraveţii sunt fructe; avocado e o nucă. Pentru a veni în sprijinul dietei vegetarienilor, în prima zi de marţi a fiecărei luni, puiul e, oficial, o legumă."
Jasper Fforde

Franţa. Un magazin.
Timp de mai bine de o oră o doamnă îşi alege o pălărie. Vânzătorul îi aduce pălării tot mai multe şi mai multe.
În sfârşit, doamna se hotărăşte:
- Vă rog să o împachetaţi pe aceasta.
Vânzătorul, tăcut, pune pălăria într-o cutie.
- Cât trebuie să achit?
- Nimic, doamnă, cu asta aţi venit.

Soţia, foarte, foarte supărată, îşi ceartă soţul :
- Eşti idiot, idiot şi iarăşi idiot! Totul faci ca un idiot şi ai un comportament de idiot! Şi la concursul de idioţi ai ocupa locul al doilea între idioţi!
- De ce al doilea!?…
- De idiot ce eşti!

- Mă Mitică, zice Costică, eşti tâmpit, ce ţi-a venit să cânţi astă-noapte cu trompeta în apartament, ai văzut, vecinul de la parter ţi-a spart geamul!
- Şi, ce-a realizat? Că după aceea se auzea mai tare…

Sursa imagine: Megaphoto (Facebook)

16 comentarii:

  1. :) Multumesc Cristi
    Duminica placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Toate sunt superbe, Cristi, epigrama, citatul, bancurile, inclusiv imaginea! Unul mai amuzant ca altul. Am râs cu poftă!! Mă bucur nespus de mult că le-ai împărtăşit cu noi, nu le-am ştiut înainte. Mulţumesc mult.
    O duminică veselă şi odihnitoare îţi doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce imi plac bancurile . Normal ca rasul este sanatos si benefic. Trebuie sa radem de cate ori putem. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ha, ha! Foarte buna "portie de ras"! Umorul face bine sanatatii si optimismului de care avem atata nevoie.
    Ultimul, cu Mitica, m-a amuzat tare!
    Numai bine, Cristi! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Yelloooow ! Mă aude cineva ? :)))) Mi-a plăcut bancul ăsta la nebunie. M-ai făcut să râd de luni dimineața și asta mă face să sper că toată săptămâna va fi veselă. Mulțumesc !

    RăspundețiȘtergere
  6. Poza mi se pare fabuloasa :)) mersi pentru portia de ras :D

    RăspundețiȘtergere