duminică, 9 martie 2014

La bodegă (poezie de Ion Pribeagu)

Ion Pribeagu La bodega poezii impertinente strofe strengare versuri amuzante blog mic si al dracului poezie haioasa Nu mancati ce au in gura Sa va fac vreo doua oua chelnerul intreaba mi-e foame ce ai la masa restaurant birt carciuma limba

La bodegă

Nae a intrat în grabă
În bodegă "La trei poame"
Şi pe chelner îl întreabă:
- Ce ai pe listă, că mi-e foame.

Chelnerul cu reverenţă
Spre client privirea-şi plimbă
Şi răspunde cu prudenţă:
- Am o limbă! Dar ce limbă...!

- Limbă nu mănânc, răspunde
Nae acru la figură,
Nu pot să mănânc un lucru
Ce-i la animale în gură!

- Bine, a răspuns garsonul,
Vesel cu o idee nouă:
- Nu mâncaţi ce au în gură?
Să vă fac vreo două ouă?

poezie satirică de Ion Pribeagu



10 comentarii:

  1. Comica poezia,mi-a placut ! :)
    O duminica frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la fel! Sunt amuzante aceste versuri scrise de Ion Pribeagu intr-adevar. :)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Oua fierte, coapte, ochiuri, de gaina, prepelita etc. Nu fudulii! Eram sigur ca va intreba cineva asta! :))))

      Ștergere
  3. :))) Ai ai ai, tare amuzantă-i poezia, iar finalu-i fabulos!

    "Nu pot să mănânc un lucru
    Ce-i la animale în gură!" -- atunci i s-a oferit din dos . :)))

    Mă prăpădesc de râs, Cristi! Mare umorit, Ion Pribeagu! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Cristi, acuma pot rade!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut versurile lui Pribeagu! :)

      Ștergere
  5. Cristi...am citit poeziile lui Ion Pribeagul prin '86 si credeam ca le stiu cam pe toate . Constat cu aceasta ocazie ca m-am inselat . Excelenta poezia si excelenta alegerea facuta . Ai gust mon cher { ce-nseamna sa ai " limba " unde trebuie ? } , felicitari !

    RăspundețiȘtergere