marți, 4 martie 2014

Voltaj - Meci de box. VIDEOCLIP NOU 2014

Voltaj videoclip nou official Meci de box cea mai noua ultima recenta melodie 2014 single youtube video clip audio rock muzica romaneasca melodii noi romanesti dragoste amuzant Google Internet blog blogger fain interesant blogspot hit cantec romanesc cantece postare piesa o femeie geloasa investigheaza mai bine decat politia new song music muzical piesa concert Sala Polivalenta 20 martie Bucuresti live

Trupa de muzică rock Voltaj a lansat oficial astăzi un nou videoclip, pentru melodia "Meci de box". Piesa va fi cântată live în concertul formaţiei din 20 martie de la Sala Polivalentă din Bucureşti.
Regia clipului îi aparţine lui Dan Petcan.

Voltaj - Meci de box (Official Video)



Muzica si text: VOLTAJ
Productie muzicala / Mix / Master / Suflet: George Hora
by Cat Music Romania (YouTube)



Sursa imagini: Voltaj (Facebook)

6 comentarii:

  1. Doamne, ce mult îmi place videoclipul melodiei Meci de box!! Îţi mulţumesc mult, Cristi, că ni l-ai făcut cunoscut.
    Ce dragi mi-s copilaşii din videoclip, de mă topesc de dragul lor când îi văd!
    Ştii cumva, Cristi, sunt copilaşii lui Călin? Doamne cât sunt de frumoşi, dragii de ei! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca iti place noul clip al trupei Voltaj! Parca baietii lui Calin Goia sunt mai mari. :)

      Ștergere
  2. Sincer sa fiu ...nici nu credeam ca mai exista Voltaj ! Glumesc , fireste . Stilul propriu si inconfundabil este vadit schimbat insa , nu ma-ndoiesc de faptul ca vor venii destui fani ai vechilor melodii , ai vechiului ai vechiului " Voltaj " iar succesul , va fi asigurat de reluarea acelor melodii de debut si una dintre ele sigur va fi : " Tanar vreau , mereu sa fiu , Sa traiesc , asa cum stiu ...Ca la douazeci d e ani : FARA GRIJI SI ....FARA BANI ! "

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melodia amintita de tine este una dintre cele mai aplaudate la fiecare concert al formatiei Voltaj! :)

      Ștergere
  3. Nu stiam de melodia asta a lor, dar e faina, imi place , noroc ca am trecut pe aici si am descoperit-o :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melodia a fost lansata acum o luna, iar astazi a aparut si acest clip oficial. :)

      Ștergere