joi, 25 iunie 2015

MELODIE NOUĂ: Electric Fence feat. Sore - "I Got My Mind On You" (VIDEOCLIP) - 2015

Trupa Electric Fence feat Sore I Got My Mind On You melodie noua 2015 Electric Fence si Sore Mihalache I Got My Mind On You piesa noua videoclip oficial 24 iunie 2015 ultima melodie a lui Sore Mihalache noul single poze foto 2015 Facebook Sore ultimul clip oficial formatia Electric Fence featuring Sore I Got My Mind On You noul videoclip official video 2015 new single Sore Mihalache I Got My Mind On You melodie noua 24.06.2015 YOUTUBE melodii noi cel mai recent cantec 2015 Electric Fence ft Sore I Got My Mind On You cantece noi 2015
Electric Fence feat. Sore - I Got My Mind On You (piesa noua, videoclip, 24.06.2015)

Trupa Electric Fence şi Sore Mihalache au lansat o nouă melodie, "I Got My Mind On You", şi videoclipul oficial al cântecului, miercuri, 24 iunie 2015. Regia clipului noului single îi aparţine lui Anton Sandu.
Enjoy!

Electric Fence - I Got My Mind On You feat. Sore [Official Video HD]



Electric Fence featuring Sore - I Got My Mind On You (single nou, clip oficial)
© & ℗ Music in Space
Muzica & Text: David Ciente, Elena Vasile
Mix & Master: Sergiu Musteata
Regie: Anton Sandu
Producator: Music in Space
by ElectricFenceCulture (YouTube), 24 iun. 2015

formatia Electric Fence featuring Sore I Got My Mind On You cea mai noua melodie 24 iunie 2015 Electric Fence si Sore Mihalache I Got My Mind On You cel mai recent cantec new single 2015 noul HIT Sore Mihalache new video YOUTUBE videoclip oficial noul single Electric Fence ft Sore I Got My Mind On You piesa noua ultima melodie melodii noi ultimul HIT Sore Mihalache 2015 cantece noi YOUTUBE clipul nou al trupei Electric Fence si Sore I Got My Mind On You new single new song Sore Mihalache 2015
Electric Fence si Sore - I Got My Mind On You (melodie noua, videoclip oficial, 24 iunie 2015)

Sursa foto: Electric Fence - www.facebook.com/electricfenceculture

2 comentarii:

  1. woww!! noua melodie a trupei electric fence lansata impreuna cu sore mihalache are un sound excelent! piesa noua imi place foarte mult ca si videoclipul nou.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cantecul nou "I Got My Mind On You" interpretat de trupa Electric Fence si Sore Mihalache suna foarte bine intr-adevar.

      Ștergere