miercuri, 10 iunie 2015

Poze amuzante cu pisici ninja. De-a v-aţi ascunselea!

Pentru episodul 216 din serialul cu imagini "Miercurea fără cuvinte", am ales de pe Internet aceste poze amuzante cu pisici "ninja" care parcă se joacă de-a v-aţi ascunselea. Numai una e pofticioasă şi momentan are altă preocupare.
Happy Wordless Wednesday!

poze amuzante pisici ninja fotografii imagini cu pisici amuzante care se joaca de-a v-ati ascunselea pisica ninja cats pictures funny pics















Sursa foto / See more: www.deveoh.com/ninja-cats - 30 Ninja Cats Who Have Mastered The Art of Hide & Seek

"Miercurea fără cuvinte" a început la Carmen.

23 de comentarii:

  1. absolut COLOSALE! am râs cu lacrimi... cescene dragalase!
    Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut pozele cu pisici! Happy WW! :))

      Ștergere
  2. Minunate alegeri ! Dar bietul câine... ce caută printre atâtea pisici ?!...

    Happy WW, Cristi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, acum am observat, pisica ”lui” e ascunsă după perdea !

      Ștergere
    2. E ascunsa bine pisica! Happy WW! :))

      Ștergere
  3. Ce faine sunt!! Sunt celebre (si) prin locurile pe care si le gasesc pentru odihna sau ca ascunzatoare. Apoi... de ce pisicile sa fie mai prejos decat testoasele ninja?! :)
    Pestii sunt momeala pentru pisica...? :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Habar n-am de ce stau pestii agatati precum carnatii. Happy WW! :))

      Ștergere
  4. de aia imi plac pisicile! Suprinzatoare cum gasesc locuri de ascuns:)
    Doar ca sunt alergica la pisici

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce drăguțe sunt toate,îmi pufoșeniile!
    O zi excelentă !

    RăspundețiȘtergere
  6. Ninja, putin spus!
    Ce momente simpatice surprinse!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. SUPER !!!!
    M-am distrat copios,mulțumesc Crisati !
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut imaginile cu pisici! Happy WW! :)

      Ștergere
  8. Au un dar de a se ascunde in cele mai traznite locuri . Uneori ma gandesc ca intr-o buna zi si eu o sa-mi gasesc pisica pe lustra . :))
    M-ai facut sa zambesc . Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut fotografiile cu pisici! :))

      Ștergere