marți, 30 iunie 2015

MELODIE NOUĂ: CRBL - "Acuma am, acuma n-am" (Official Lyric Video) - 2015

Eduard CRBL Acuma am acuma n-am melodie noua 2015 CRBL Acuma am acuma n-am piesa noua a lui Eduard CRBL Acuma am acuma n-am marti 30 iunie 2015 Eduard Mihail Andreianu CRBL noul HIT 2015 noul single al lui CRBL Acuma am acuma n-am ultima piesa a lui CRBL cea mai noua melodie de ziua lui Eduard CRBL ziua de nastere videoclip nou CAT MUSIC ROMANIA Black Film 2015 data nasterii CRBL noul cantec al lui CRBL ultimul HIT oficial original 30.06.2015 YOUTUBE official new video new single  CRBL Acuma am acuma n-am new song 2015 piese noi muzica noua CRBL 2015 melodii noi Eduard CRBL 2015 noutati muzicale
CRBL - Acuma am, acuma n-am (piesa noua, single oficial, 30.06.2015) Imagine: Facebook

CRBL a lansat oficial o nouă melodie amuzantă, "Acuma am, acuma n-am", şi un videoclip cu versuri (lyric video), marţi, 30 iunie 2015, chiar de ziua lui. Piesa este o producţie Cat Music, iar clipul noului single este realizat de către Black Film.
Eduard Mihail Andreianu îşi aniversează astăzi ziua de naştere, împlineşte 37 de ani.
La mulţi ani, CRBL!

CRBL - Acuma am acuma n-am (Official Lyric Video)



CRBL - Acuma am acuma n-am by Cat Music (single nou, clip oficial)
by Cat Music (YouTube), 30 iun. 2015

Sursa imaginii, coperta noului single "Acuma am, acuma n-am" - CRBL: Eduard CRBL (Facebook) - www.facebook.com/eduard.CRBL

2 comentarii:

  1. excelent! la multi ani crbl!!! noua piesa ~acuma am acuma n-am~ e grozava, marfaaa! poate scoate crbl si un alt videoclip nou oficial pentru noua melodie a lui din 2015!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noul single al lui CRBL - "Acuma am, acuma n-am" = HIT. :)

      Ștergere