marți, 4 august 2015

VIDEO ŞI VERSURI: Soundland, Alexandra Ungureanu şi The dAdA - "Atât de uşor" (2015)

melodie noua 2015 Soundland feat Alexandra Ungureanu The DADA Atat de usor VIDEO LIVE 2015 varianta noua Atat de usor Alexandra Ungureanu si The Dada feat Soundland Atat de usor 2015 new single alexandra ungureanu piesa noua versiune 2015 soundland atat de usor noul cantec single al alexandrei ungureanu ultima piesa 2015 atat de usor noul clip official video youtube atat de usor muzica originala varianta noua live cu alexandra ungureanu si trupa the dada atat de usor featuring soundland new video fresh single muzica noua 2015 alexandra ungureanu si soundland atat de usor new song 2015 alexandra ungureanu melodii noi iulie 2015 cel mai recent single noul cantec original oficial video alexandra ungureanu atat de usor video youtube 2015
Soundland feat. Alexandra Ungureanu - Atat de usor (piesa noua, video, 2015) Foto Facebook

Soundland, Alexandra Ungureanu şi trupa The dAdA au lansat pe YouTube o nouă variantă, live, a melodiei "Atât de uşor" marţi, 30 iulie 2015. Piesa de dragoste este compusă de către Alexandru Pelin şi Ovidiu Baciu.
Enjoy!

Soundland feat. Alexandra Ungureanu & The dAdA - Atat de usor (VIDEO)



Soundland feat. Alexandra Ungureanu - Atat de usor (by Kazibo)
Muzica: Alexandru Pelin, Ovidiu Baciu
Text: Alexandru Pelin, Ovidiu Baciu
Orchestratie: Andrei Platon, Alexandru Pelin, Ovidiu Baciu, Valentin Matei,
Editor: Roton Music Publishing / Kazibo
© & (P) 2015 ROTON MUSIC

Versuri:

Mai ramai…
Asculta-mi sufletul
Aud mii de soapte pierdute in noapte grabit
Azi timpul s-a oprit si imi lipsesti
Iar caut iubirea si fericirea in povesti

E atat de usor sa imi spui
Imi pare rau te rog ramai
E atat de usor sa-mi spui
Imi pare rau te rog ramai

Mai ramai…
Ma doare lipsa ta
In bratele mele gaseai alinare candva
Sa stii ca te-am iubit si-mi lipsesti
De ce oare nimeni nu vrea sa-mi arate unde esti

E atat de usor sa imi spui
Imi pare rau te rog ramai
E atat de usor sa-mi spui
Imi pare rau te rog ramai

by RotonMusicTV (YouTube), 30 iul. 2015

Soundland şi Alexandra Ungureanu au lansat oficial piesa originală "Atât de uşor" şi videoclipul cântecului pe 2 iunie 2015. Melodia de dragoste a fost compusă în studiourile Kazibo Music pentru Roton, iar regia clipului noului single îi aparţine lui Slava Sîrbu.

Soundland feat. Alexandra Ungureanu - Atat de usor (by Kazibo) Official Music Video



Soundland featuring Alexandra Ungureanu - Atat de usor (by Kazibo)
Muzica: Alexandru Pelin, Ovidiu Baciu
Text: Alexandru Pelin, Ovidiu Baciu
Orchestratie: Andrei Platon, Alexandru Pelin, Ovidiu Baciu, Valentin Matei,
Editor: Roton Music Publishing / Kazibo
© & (P) 2015 ROTON MUSIC
DOP & Regizor: Slava Sirbu
by RotonMusicTV (YouTube), 2 iun. 2015

Sursa foto, coperta noului single "Atât de uşor": Soundland (Facebook) - www.facebook.com/soundland / Photo by Lilia Raicu

2 comentarii:

  1. soundland, alexandra ungureanu si trupa the dada au facut o treaba excelenta cu aceasta versiune noua a cantecului ~atat de usor~

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect! Soundland feat. Alexandra Ungureanu - Atat de usor (by Kazibo) = HIT 2015.

      Ștergere