miercuri, 23 martie 2016

MELODIE NOUĂ: Alama - "Pe Apa Sâmbetei" ("Înotăm"). SINGLE NOU (2016), VIDEOCLIP OFICIAL

2016 melodie noua Alama Pe Apa Sambetei Inotam piesa noua Alama Pe Apa Sambetei Inotam noul single 2016 Alama Pe Apa Sambetei Inotam videoclip noua piesa alama 2016 noul hit alama 2016 youtube Alama Pe Apa Sambetei Inotam ultima melodie alama 22.03.2016 alama new single melodii noi alama 2016 youtube official video AlamaPe Apa Sambetei Inotam cea mai noua melodie a lui alama 2016 muzica noua alama 2016 ultimul single alama 2016 youtube new song alama 2016 melodii noi romanesti alama 2016
Alama - Pe Apa Sambetei (Inotam)/ piesa noua, videoclip oficial, single nou, 22.03.2016

Alama a lansat o nouă melodie, "Pe Apa Sâmbetei" ("Înotăm"), şi videoclipul oficial al cântecului pe YouTube marţi, 22 martie 2016. Piesa "Pe Apa Sâmbetei" ("Înotăm") este compusă (muzică şi versuri) de Alama, iar regia clipului noului single îi aparţine lui Anton Sandu (SAN).
MediaPro Music Romania a prezentat ieri în premieră pe contul oficial de YouTube videoclipul noului cântec, unde găsiţi şi textul piesei. Vizionare plăcută!

Alama - Pe Apa Sambetei (Inotam) Official Video, New Single 2016



Alama - Pe apa sambetei (Inotam) Official Video, New Single 2016
Listen / Download / Stream: https://mediapro.lnk.to/Alama-PeApaSambeteiYT
Orchestratie, muzica, versuri: Alama
Tambal: Razvan Mihaila
Video by SAN
Special thanks: Skizzo Skillz, Anton San

VERSURI: https://youtu.be/zLZNYhFZ_3o

(C) & (P) MediaPro Music Entertainment 2016

by MediaProMusic (YouTube), 22 mar. 2016

Click pe link dacă vrei să vezi şi PIESĂ NOUĂ: Loredana şi Alama - "Vrei să mă iei". NEW SINGLE (2016), VIDEOCLIP OFICIAL!

Sursa foto, coperta celui mai nou single oficial lansat de Alama - Pe Apa Sambetei (Inotam), 2016: Alama (Facebook) - www.facebook.com/Alama.Music

5 comentarii:

  1. Superb! Nu i-am mai ascultat, dar sunt inteligenți. Îmi doresc să aud că această melodie a devenit hit. Felicitări lor, și, desigur, d. voastră pentru că am putut viziona acest videoclip.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb! Nu i-am mai ascultat, dar sunt inteligenți. Îmi doresc să aud că această melodie a devenit hit. Felicitări lor, și, desigur, d. voastră pentru că am putut viziona acest videoclip.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Noua piesa lansata de Alama - "Pe Apa Sâmbetei" ("Înotăm") este amuzanta, realista si sigur va avea succes in 2016.

      Ștergere
  3. Nici eu nu cred ca i-am mai auzit! Dar acest gen de melodii izvorate din realul nostru cel de toate zilele sunt bine primite.
    Si este chiar reusita!
    Multumesc de auditie, Cristi si o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere