vineri, 25 martie 2016

REZUMAT VIDEO: Simona Halep - Daria Kasatkina 6-3, 7-5 (Miami Open 2016)

halep miami open 2016 rezumat video Simona Halep Daria Kasatkina Halep Miami Open 2016 youtube wta highlights rezumat video Simona Halep vs Daria Kasatkina 6-3 7-5 Miami Open 2016 tennis turul al treilea rezumat video meciul Simonei Halep cu rusoaica youtube wta highlights rezumatul partidei de tenis Simona Halep Daria Kasatkina 6-3 7-5 turul 3 turneul Miami Open 2016
Simona Halep s-a calificat in turul 3 la Miami Open 2016/ Foto Facebook Miami Open

Simona Halep (locul 5 mondial) a învins-o pe rusoaica Daria Kasatkina (36 WTA) în două seturi, scor 6-3, 7-5, vineri, 25 martie 2016 şi s-a calificat în turul al treilea la Miami Open. În următorul meci, Simona Halep o va întâlni pe Julia Goerges (Germania), locul 66 WTA.
„Chiar mă bucur că am revenit la Miami. Am jucat destul de bine aici anul trecut și chiar mă bucur că sunt sănătoasă și pot juca iar. În 2015, în această perioadă a anului jucam bine. Aveam foarte multă încredere. Acum sunt OK, poate nu ca anul trecut, dar revin după o perioadă mai dificilă. Am avut niște luni mai grele. Am fost destul de bolnavă, dar acum mă bucur că sunt sănătoasă și mă pot antrena la cel mai înalt nivel”, a spus Halep, într-un interviu pe care l-a acordat pentru pagina de Facebook „Simona Halep Fan Space”, notează www.digi24.ro.

Miami Open Second Round | Simona Halep vs Daria Kasatkina | WTA Highlights



WTA on Facebook: http://www.facebook.com/WTA
WTA on Twitter: http://www.twitter.com/WTA
More Videos: http://www.wtatennis.com
by WTA (YouTube), 24 mar. 2016

Citiți aici detalii despre evoluția partidei de tenis: http://www.digisport.ro/Sport/TENIS/Halep+calificare+turul+3+Miami (Simona Halep s-a calificat în turul 3 la Miami. Victorie în două seturi cu Daria Kasatkina).

Sursa foto (Photo Courtesy): Miami Open (Facebook) - www.facebook.com/MiamiOpenTennis

2 comentarii:

  1. Eu îi ţin pumnii. Chiar are nevoie să câştige un turneu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca va ajunge cel putin pana in finala la Miami Open 2016. Simona Halep are forta sa castige acest turneu.

      Ștergere