vineri, 16 septembrie 2016

PIESĂ NOUĂ: Lidia Buble feat. Matteo - "Mi-e bine". VIDEOCLIP, SINGLE NOU (2016), OFFICIAL AUDIO

Lidia Buble şi Matteo au lansat oficial o nouă melodie, "Mi-e bine", în cadrul galei Media Music Awards 2016 desfăşurate la Sibiu joi seară, 15 septembrie 2016. Piesa "Mi-e bine" este produsă de Akcent Music pentru Cat Music Romania, muzica şi versurile noului single fiind compuse de către Adrian Sînă.
Noul cântec a fost prezentat în format audio pe canalul oficial de YouTube al casei de discuri Cat Music ieri. Audiţie plăcută!

Lidia Buble feat. Matteo - Mi-e bine (Official Single) New Song 2016



Lidia Buble feat. Matteo - Mi-e bine (Official Audio, New Single 2016)
Muzica: Adrian Sina
Text: Adrian Sina
Instrumental: Orosz PAL Joseph
Mix/Master : Romeo Bejan
Chitara: Hunor
Studio: Akcent Music
by Cat Music (YouTube), 15 sept. 2016

UPDATE 12.10.2016: Lidia Buble feat. Matteo - Mi-e bine (Official Video)



Lidia Buble featuring Matteo - Mi-e bine by Cat Music & MediaPro Music

Un comentariu:

  1. piesa noua mi-e bine scoasa de lidia buble si matteo e super.. astept un videoclip oficial pentru noul cantec

    RăspundețiȘtergere