joi, 6 octombrie 2016

MELODIE NOUĂ: Smiley - "Îndrăgostit (deşi n-am vrut)". VIDEOCLIP NOU (2016), VERSURI, SINGLE OFICIAL

2016 Smiley Indragostit desi n-am vrut melodie noua Smiley 2016 Smiley Indragostit desi n-am vrut official video smiley Indragostit piesa videoclip nou Smiley Indragostit noul single Smiley Indragostit smiley melodii noi 2016 noul hit smiley 2016 noul cantec smiley youtube official video Smiley Indragostit ultima melodie a lui Smiley Indragostit
Smiley - Indragostit desi n-am vrut (piesa noua, videoclip oficial, versuri/lyrics, single nou, 2016)/ Foto Facebook Smiley

Smiley a lansat o nouă melodie, "Îndrăgostit (deşi n-am vrut)", şi videoclipul oficial al cântecului joi, 6 octombrie 2016, pe YouTube. Piesa "Îndrăgostit (deşi n-am vrut)" este produsă de HaHaHa Production şi se va afla pe al patrulea album al lui Smiley, care va fi lansat la începutul anului 2017. Regia clipului noului single îi aparţine lui Iulian Moga, iar muzica este compusă de către Smiley (Andrei Maria), Marius Pop, Alex Racoviţă, Vlad Popescu şi Şerban Cazan. Versurile cântecului sunt scrise de Smiley (Andrei Maria), Dorian Micu şi Vlad Munteanu (DOC).
"Important e să trăim acel moment și să ne dăm voie, fără niciun fel de teamă sau reținere, să simțim. Îndrăgostește-te și dă share iubirii!", a scris azi Smiley pe pagina sa oficială de Facebook cu ocazia lansării noului cântec "Îndrăgostit (deşi n-am vrut)".
Vizionare plăcută!

Smiley - Indragostit (desi n-am vrut). Official Video, New Single 2016



Indragostit (desi n-am vrut) - Smiley (Official Video, New Song 2016)
Piesa face parte din albumul numarul patru semnat Smiley, care va fi lansat la inceputul anului viitor
iTunes: https://goo.gl/SGibdc
Apple Music: https://goo.gl/OvZz9v
Producator muzical: HaHaHa Production
Muzica: Smiley (Andrei Maria), Marius Pop, Alex Racovita, Vlad Popescu, Serban Cazan
Text: Smiley (Andrei Maria), Dorian Micu, Vlad Munteanu
Video: HaHaHa Video Production
Regie: Iulian Moga

Versuri/Lyrics Smiley - Indragostit (desi n-am vrut):

Cred că te-am văzut pe stradă
Sau poate doar mi s-a părut,
Acum te văd în orice fată,
Îndrăgostit, deşi n-am vrut.

Cred că te-am auzit la radio,
Nu ştiu, n-am prins de la început,
Acum te-aud în orice cântec,
Îndrăgostit, deşi n-am vrut.

Nu ştiu ce mi-ai făcut,
Că mi-a plăcut şi m-a durut,
Mi-a fost şi frig şi cald deodată
De dragoste adevărată. X2

Tuuu, tuuu, m-ai făcut să îmi dau seama ce-mi doreşte sufletu’
Tuuu, tuuuu, m-ai făcut să fiu mai mult îndrăgostit deşi n-am vrut,

N-a trebuit să te aştept o viaţă,
Tu nu m-ai anunţat că vii,
Nu ştiam că o inima de gheaţă
Ca a mea se va topi.
Și-acum ea bate mult prea tare,
Mi s-a întâmplat şi n-am ştiut,
De la o simplă întâlnire,
îndrăgostit, deşi n-am vrut.

Nu ştiu ce mi-ai făcut,
Că mi-a plăcut şi m-a durut,
Mi-a fost şi frig şi cald deodată
De dragoste adevărată. X2

Tuuu, tuuu, m-ai făcut să îmi dau seama ce-mi doreşte sufletu’,
Tuuu, tuuuu, m-ai făcut să fiu mai mult
Îndrăgostit, deşi n-am vrut, am încercat să mă opun dar n-am putut,
Îndrăgostit, deşi n-am vrut, am încercat să mă opun dar n-am putut

Îndrăgostit, deşi n-ai vrut, ai încercat să te opui dar n-ai putut
Îndrăgostit, deşi n-ai vrut, ai încercat să te opui dar n-ai putut

Tuuu, tuuu, m-ai făcut să îmi dau seama ce-mi doreşte sufletu’
Tuuu, tuuu, m-ai făcut să fiu mai mult îndrăgostit deşi n-am vrut

Smiley Online:
Like: https://www.facebook.com/smileyonline
Twitter: https://twitter.com/smiley_omul
Instagram: https://instagram.com/smiley_omul/
Web: smiley.ro

by Smiley (YouTube), 6 oct. 2016

Sursa foto (Picture Courtesy), postarea despre cea mai noua melodie a lui Smiley - Indragostit desi n-am vrut (videoclip nou, single oficial, piesa originala, versuri, new song 2016): Smiley (Facebook) - www.facebook.com/smileyonline/.

4 comentarii:

  1. E frumoasă, dar nu-i favorita mea din piesele lui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Smiley a lansat noua melodie "Îndrăgostit (deşi n-am vrut)" azi la ora 18 si deja a facut furori pe Internet cu videoclipul noului single. :))

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Nu stiu. Urmareste pagina lui Smiley de Facebook, poate va aparea acolo numele fetei din noul videoclip "Îndrăgostit (deşi n-am vrut)".

      www.facebook.com/smileyonline

      Ștergere