sâmbătă, 28 octombrie 2017

Doru Todoruț - ”Trei Sfertul Meu” (melodie nouă, videoclip oficial, versuri, single nou 2017)

”Trei Sfertul Meu” se numește cea mai nouă melodie lansată de Doru Todoruț (Deepcentral) pe YouTube, odată cu videoclipul oficial al cântecului joi, 26 octombrie 2017. Enjoy!

PIESĂ ORIGINALĂ, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Doru Todorut - Trei Sfertul Meu (Official Video) NEW SINGLE 2017, NEW SONG



Videoclip oficial cu Doru Todorut interpretand single-ul "Trei Sfertul Meu". (C) & (P) 2017 Global Records
Muzica: Doru Todorut, Tamazlicaru Mihai-Catalin, Antonescu Ioan-Alexandru, Dediu Razvan-Constantin, Ilies Alin-Ciprian
Text: Doru Todorut
Regie: Bogdan Paun
DOP: Alexandru Muresan
Producator: NGM Creative pentru Global Records

Doru Todorut - Trei Sfertul Meu (versuri/lyrics)

Ne naștem din țipat și creștem sperând
Ne scriem destinul cu fiecare gând
Și căutăm o jumătate în toate
Sunt semne pe piele, sunt răni de război
Singur în noapte suferi că nu sunteți doi
Simți că ești doar o jumătate din toate…
Tu ai în ochi o scânteie
Pe care n-o văd la nicio altă femeie
Și n-am găsit o jumătate cum sunt eu
Pentru că tu ești mai mult, ești trei sfertul meu
Două părți dintr-o clepsidră cu nisip
Imperfectă, tu mai mare, eu mai mic
Când simetria e în toate
Noi suntem aparte
Fericire asimetrică, altfel
M-ai dus sus, la cu totul alt nivel
Când lumea ne vrea jumătate
Noi doi suntem un tot în toate
Tu îmi arăți că-n dragoste nu sunt jumătăți
Tu, tu, tu
Tu îmi arăți că-n dragoste nu sunt prejudecăți
Tu, tu, tu îmi arăți…
by Global Records (YouTube), 26 oct. 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu