joi, 5 octombrie 2017

MELODIE NOUĂ: Raluka - "Cine sunt eu" (2017). VIDEOCLIP NOU, SINGLE OFICIAL

Raluka Nistor a lansat o nouă melodie, "Cine sunt eu", odată cu videoclipul oficial al cântecului pe YouTube miercuri, 4 octombrie 2017.
"Sunt foarte bucuroasa sa va impartasesc o bucatica din sufletul meu odata cu lansarea videoclipului piesei «Cine sunt eu». O piesa puternica cu un mesaj puternic. Este piesa pe care nu ma mai satur sa o cant. Multumesc frumos, Irina Rimes, Catalin Tamazlicaru, Razvan Matache si Zagga pentru ca ati lucrat impreuna la compozitie si productie, lui Alex Ceausu pentru videoclip si lui Bogdan Boanta pentru coregrafie!.", a scris Raluka pe pagina sa oficială de Facebook cu ocazia lansării noului single.
Enjoy!

PIESĂ ORIGINALĂ, MELODIE NOUĂ: Raluka - Cine sunt eu | Videoclip nou oficial, new song 2017, new single



Videoclip oficial Raluka - "Cine sunt eu". (C) & (P) 2017 Quantum Music.
Zonga: https://zng.ro/FNml/hfld18FVXG
Află primul despre noile lansări. Abonează-te: http://bit.ly/SubscribeQuantumMusic
Produced by Quantum Music
Regie/ DOP/ Editing: Alex Ceausu
Styling: Silvia Cristescu si Irina Hartia
Make-up: Miki Ianovici
Hair Styling: George Cozma
Coregrafie: Bogdan Boanta
Muzica si versuri: Irina Rimes & Raluka
Productie: Razvan Matache, Catalin Tamazlicaru si Alexandru Antonescu (Zagga)
Mix&Master: Bunicu Magic
by Raluka (YouTube), 4 oct. 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu