marți, 7 noiembrie 2017

MELODIE NOUĂ: Delia Rus - "Inimi străine" (Official Audio) - 2017. VERSURI, PIESĂ ORIGINALĂ, SINGLE NOU

"Inimi străine" se numește cea mai nouă melodie lansată de către Delia Rus pe canalul de YouTube Roton Music TV, miercuri, 25 octombrie 2017, în format audio. Piesa "Inimi străine" a fost compusă de Radu Băisan, Nicolae Stan și Delia Rus pe versurile Deliei Rus.
Audiție plăcută!

VERSURI, PIESĂ ORIGINALĂ, MELODIE NOUĂ: Delia Rus - Inimi straine (Official Audio) NEW SINGLE 2017, NEW SONG, LYRICS



Editor: Roton Music Publishing
© & (P) 2017 ROTON MUSIC

Piesa noua, single nou, Delia Rus - Inimi straine Versuri / Lyrics:

Taci, nu vreau sa te aud,
Nici sa stiu cine-i ea si de cand te-a avut
Nopti la rand in bratele ei
Ca-mi spuneai ca esti fericit
Iti lipeai buzele de pielea mea la nesfarsit
Si acum, te pierzi in ochii ei

Cine pe cine iubeste hai spune-mi tu
Imparteam destine, credeam in tine
Cine pe cine iubeste hai spune-mi tu
N-o sa-ti fie mai bine cu inimi straine, da nu

Numai, numai, numai tu
Ma urmai pan' la stele si acum
Imi spui adio, parca ai iubi-o
Deja pe ea

Te voiam, sincer, neintrerupt
Si-mi puneam pentru noi toate starile pe mut
Ca ma condamnai ca poate vreau ceva mai mult
D-ai ales un alt chip sa-ti dea ce n-am avut
M-ai lasat in obsesii de cand ne-am pierdut
Si-am ramas, de parca n-ar fi durut

Cine pe cine iubeste hai spune-mi tu
Imparteam destine, credeam in tine
Cine pe cine iubeste hai spune-mi tu
N-o sa-ti fie mai bine cu inimi straine, da nu

Numai, numai, numai tu
Ma urmai pan' la stele si acum
Imi spui adio, parca ai iubi-o
Deja pe ea

by RotonMusicTV (YouTube), 25 oct. 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu