miercuri, 15 noiembrie 2017

10 fotografii superbe de călătorie din Coreea de Sud, China, S.U.A., Africa de Sud, Norvegia, Italia, Mongolia, Sri Lanka și Antarctica. Miercurea fără cuvinte (331)

Am ales azi 10 fotografii superbe de călătorie, poze din Coreea de Sud, China, S.U.A., Africa de Sud, Norvegia, Italia, Mongolia, Sri Lanka și Antarctica, publicate pe site-ul 500px.com. A venit vremea episodului 331 din serialul cu imagini intitulat "Miercurea fără cuvinte". Mai multe poze găsiţi pe blogul lui Călin Hera.
Happy Wordless Wednesday! 😃

Gamcheon Hillside by Peter Stewart on 500px.com


Peter Stewart - Gamcheon Hillside - Busan, South Korea

sunset at xinping by enrico barletta on 500px.com


enrico barletta - sunset at Xinping - Yangshou, China

Thoroughfare by Noel Dong on 500px.com


Noel Dong - Thoroughfare - Rowena Crest Viewpoint, Oregon, USA

Toppings by Olaf Holland on 500px.com


Olaf Holland - Toppings - South Africa

Magic winter wonderland... by Luca Dauccia on 500px.com


Luca Dauccia - Magic winter wonderland... - Norway

Florence#16 - Ponte Santa Trinita by chowE on 500px.com


chowE - Florence - Ponte Santa Trinita, Italy

Rise of the Hunter by Jkboy Jatenipat on 500px.com


Jkboy Jatenipat - Rise of the Hunter - Mongolia

Walk in the streets of Acqui Terme by Tunde Gai on 500px.com


Tunde Gai - Walk in the streets of Acqui Terme - Italy

Train in Sri Lanka by Oleh Slobodeniuk on 500px.com


Oleh Slobodeniuk - Train in Sri Lanka

Ice Castle by David Merron on 500px.com


David Merron - Ice Castle - Stunning Iceberg, Antarctic peninsula, Antarctica

Copyright © 2017 500px. All rights reserved. All photographs are the properties of the authors.

13 comentarii:

  1. Cea din Mongolia o fi reală? Până aflu cea din Sri Lanka e preferata mea deși nici ghețarul nu e departe. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Atunci cand calatoresti gratuit (si in siguranta) in cele mai frumoase locuri din lume, prin intermediul fotografiilor. Oh, da. <3
    Multumesc pentru o happy WW! :D

    Cu drag,
    rux

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut, mi-a placut, am plecat... la drum! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa da! Bine ai revenit cu aceste imagini superbe!
    Nu stiu cum o fi in trenul ala, dar ma tenteaza o calatorie cu el! :)
    Happy WW, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut fotografiile! Happy WW, Suzana! :)

      Ștergere
  5. Superbe fotografii,îmi plac mult!
    O zi minunată îți doresc!
    Mulțumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe fotografii! Nu prea gust eu pozele de iarnă, dar de data aceasta... cea din Norvegia mi-a rămas în amintire.

    Zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este facuta in februarie poza respectiva. O seara faina! :)

      Ștergere