miercuri, 25 aprilie 2018

10 coperți frumoase de cărți (imagini). Miercurea fără cuvinte (342)

Am selectat azi 10 coperți de cărți, imagini frumoase publicate pe site-urile www.stylist.co.uk, www.brit.co, www.shortlist.com și www.quora.com. A venit vremea episodului 342 din serialul cu fotografii intitulat "Miercurea fără cuvinte". Mai multe poze cu coperți de carte găsiţi pe blogul lui Carmen.
Click pe imagini pentru mărire! Happy Wordless Wednesday! 😃

poze cu coperti de carti coperte frumoase de carte imagini cu coperti superbe de romane miercurea fara cuvinte cristi milla blog personal postare noua pe blogger blogspot imagini cu coperti de carti frumoase pe blog
August Is A Wicked Month by Edna O'Brien - Cover: www.stylist.co.uk/books/50-beautiful-book/124293


A Dangerous Woman from Nowhere by Kris Radish - Cover: www.brit.co/most-beautiful-book-covers-of-2017/


Our Grand Finale: A Daughter's Memoir by Laraine Denny Burrell - Cover: www.brit.co/most-beautiful-book-covers-of-2017/


Chanel: An Intimate Life by Lisa Chaney - Cover: www.stylist.co.uk/books/50-beautiful-book/124293


Homegoing by Yaa Gyasi - Cover: www.brit.co/most-beautiful-book-covers-of-2017/


Beartown by Fredrik Backman - Cover: www.brit.co/most-beautiful-book-covers-of-2017/


Flowers in the Attic by V.C. Andrews - Cover: www.shortlist.com/entertainment/the-50-coolest-book-covers/99150


The Age of Perpetual Light by Josh Weil - Cover: www.quora.com/What-are-some-of-the-most-beautiful-book-covers-1


A Selfie as Big as the Ritz by Lara Williams - Cover: www.quora.com/What-are-some-of-the-most-beautiful-book-covers-1


Pride and Prejudice by Jane Austen - Cover: www.stylist.co.uk/books/50-beautiful-book/124293

12 comentarii:

  1. Ce selectie inedita! Multe titluri interesante! Ultimile imagini sunt chiar deosebite!
    Happy WW, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut copertile de carti! Happy WW, Suzana! :)

      Ștergere
  2. Am citit doar 7 si 10.... poate si altele dar nu imi fau seama dupa titlul englez...
    Excelenta ideea postarii tale, Cristi.
    Happy WW 😀

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut postarea! Happy WW, Carmen! :)

      Ștergere
  3. Cea de la mandrie si prejudecata este SUPERBA!! :D <3
    Si imi mai place si Homegoing. :D

    Happy WW :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunată idee !
    Am călătorit de la o copertă la alta (artă adevărată) şi m-am bucurat că am descoperit o carte cunoscută !
    O săptămână bună îți doresc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut postarea mea de azi! O saptamana buna si tie! :)

      Ștergere
  5. coperta acestei ediții a Pride and Prejudice este într-adevăr foarte frumoasă
    O săptămână frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mă alătur celor care, între aceste frumoase coperte de cărți, au apreciat-o în mod deosebit pe cea a romanului ”Mândrie și prejudecată”.

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere