miercuri, 18 aprilie 2018

MELODIE NOUĂ: Ruby - ”Rochia mea” (2018). VIDEOCLIP NOU, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE

Ruby a lansat o melodie nouă, ”Rochia mea”, și videoclipul oficial al cântecului pe YouTube marți, 17 aprilie 2018. Piesa ”Rochia mea” (Ruby) este compusă de Ruby, Ionuț “Papu” Bacula, Vlad Manolache și Bodea Costin pe versurile scrise de Ruby, Ionuț “Papu” Bacula și Vlad Manolache din trupa Zero. Regia videoclipului noului single ”Rochia mea” (Ruby), produs de Lucas Art Film pentru Cat Music Romania după scenariul scris de Ruby, îi aparține lui Anton Sandu (SAN) care a colaborat la realizarea clipului muzical cu Mokhtar Khaled. Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Ruby - Rochia mea (Official Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG



Mix & Master: Max Kissaru
(P)&(C) Cat Music Romania
by Cat Music (YouTube), 17 apr. 2018

Click pe linkuri dacă vrei să vezi și VIDEOCLIP NOU: SHIFT - ”Muzică de bagabonți” feat. Criss Blaziny și RUBY (2018), MELODIE NOUĂ, SINGLE OFICIAL, NEW SONG și MELODIE NOUĂ: What's Up feat. Ruby - ”A mea” (2017), VIDEOCLIP NOU, SINGLE OFICIAL!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu