luni, 2 aprilie 2018

MELODIE NOUĂ: Randi - ”Fana mea” (2018). VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

Randi a lansat o melodie nouă, ”Fana mea”, și videoclipul oficial al cântecului pe canalul de YouTube Famous Production luni, 2 aprilie 2018. Piesa ”Fana mea” este compusă și orchestrată de Andrei Ropcea (Randi) și Alin Ciprian Ilieș, fiind produsă de Famous Production. Regia videoclipului noului single ”Fana mea” (Randi) îi aparține lui Roman Burlaca, tânăr cineast de succes din Republica Moldova, vechi colaborator al trupei Carla's Dreams. Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Randi - Fana mea (Official Music Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG



Piesa noua 2018: Randi - Fana mea | Official Music Video by Famous Production
Facebook Randi: https://www.facebook.com/Randimusic
Mix/master: Sandor Biro
(C) & (P) 2017 Famous Production
by Famous Production (YouTube), 2 apr. 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu