sâmbătă, 10 noiembrie 2018

Ioana Ignat - ”Lacrima” feat. Tudor Monroe (melodie nouă 2018, versuri, audio, new single)

VERSURI, MELODIE NOUĂ: Ioana Ignat feat. Tudor Monroe - Lacrima (Official Audio) NEW SINGLE 2018, NEW SONG, LYRICS



Piesa noua 2018, single nou: Ioana Ignat x Tudor Monroe - Lacrima
Management & Booking: Corneliu Ursache (GreenEye Music) corneliuadrian.ursache@gmail.com | +40745633437
Label: Universal Music & GreenEye Music
Muzica si Text: Ioana Ignat, Corneliu Ursache
Productie:Tudor Monroe, Ioana Ignat
Viori: Joylin
Video by Andum Moroe

Versuri Ioana Ignat, Tudor Monroe - Lacrima (Lyrics):

Stau și mă gândesc la tine
Tu ești mai bine fără mine
Dar eu sunt nimic fără tine
Și în fiecare noapte simt că ziua nu mai vine
Știi, știi...

( x2 )
Te rog nu pleca
Că imi plânge inima
Doare lipsa ta
Cine șterge lacrima

Spui că iubești, inima te minte
Uiți că iubirea întâi se simte
Știi, eu n-am nevoie de cuvinte
Te-ai îndepărtat nu te mai simt ca înainte
Știi, știi...

( x2 )
Te rog nu pleca
Că imi plânge inima
Doare lipsa ta
Cine șterge lacrima

P&C Universal Music Romania & Greeneye Music

by Ioana Ignat (YouTube), 12 noiembrie 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu