sâmbătă, 10 noiembrie 2018

MELODIE NOUĂ: Mark Stam - ”Vina mea”, VERSURI (2018). VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

Mark Stam a lansat o melodie nouă, ”Vina mea”, și videoclipul oficial al cântecului pe YouTube marți, 6 noiembrie 2018. Piesa ”Vina mea” (Mark Stam) este compusă de Mark Stam (Marius Stamatin) pe versurile scrise de Mark Stam și Irina Cupco, fiind orchestrată de Alex Cotoi. Arcadie Spoiala a regizat videoclipul noului single ”Vina mea” (Mark Stam), produs de Spoiala Brothers pentru Global Records Romania, iar Ribac Iurie s-a ocupat de coregrafie și mișcare scenică. Protagonistă în clipul muzical este basarabeanca Valeria Podlubneac. Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, VERSURI, MELODIE NOUĂ: Mark Stam - Vina Mea (Official Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG, LYRICS



Videoclip oficial cu Mark Stam interpretand single-ul "VINA MEA"
Label: SpoialaBrothers / Global Records
Booking international / Romania: booking@globalrecords.com
Booking Rep.Moldova: bookingspoialabrothers@gmail.com
Piesa este disponibila in toate magazinele digitale: https://ceofiofi.lnk.to/VinaMeaID
Mark Stam Online:
Instagram: http://instagram.com/markstam_official
Facebook: http://facebook.com/markstamofficial
D.O.P: Dima Spoiala.
Asisstant D.O.P: Vasile Pana
Executive producer: Anna Antir.
Assistant Productie: Sergiu Dobrunov
Written by: Mark Stam, Irina Cupko, Arcadie Spoiala, Dima Spoiala.
Props: Iurie Maximciuc.
Light: Ruben Agadjanean, Event Studio Production.
Filmare subacvatica: Andrei Nani, Victor Zburliuc
Color correction: Mihai Bruma.
Visual Effects: Meșină Liviu
Focus: Ana Cujba.
Make-up artist / Hair: Ecaterina Ketruska, Tanya Spoiala.
Making of: Spoiala Vadim.
Photo Behind of scenes: Petru Tsurkanu.
Indeosebi multumiri pentru locatie: Niagara Fitness Club (Rep.Moldova)

Versuri Mark Stam - Vina Mea (LYRICS):

Strofa--
Poți să-mi dai si cerul ,
Poți să-mi dai si ochii daca ai vrea ,
Pustiul din privirea mea.
Poti sa-mi dai si lacrima
S-alunece pe gat ca un cutit
Si sa ma-nece bine
Ca tu plangi langa mine

Pre—
Si ard,
Cu o mie de vise pe minut,
Tot ce-am planuit s-avem dar n-am avut,
Si te simt,
Acut.

Ref.—
E vina mea , vina mea ca eu sunt asa
E vina mea si te las tu sa ma strapungi cu ea X2
Sa bati la nesfarsit in inima care s-a oprit

Strofa 2—
trei metri mai jos de podea ,
ingropam noi ,
minciuna ,,eu tot simt ceva”
Cu lacrimi in ochi , te-ascunzi in sine,
Sufoci in palma fluturii hraniti de mine
Si-arunci din mana ta ,
Umbra taiata de la forma ce-ti spunea
,,Asta e el “ butonul pentru detonare,
Iar tu-l apesi stiind ca o sa doara tare.

Refren
E vina mea , vina mea ca eu sunt asa
E vina mea si te las tu sa ma strapungi cu ea X2
Sa bati la nesfarsit in inima care s-a oprit

Bridge—
Tu las-o sa bata,
In culori indecise,
Si lasa ochii deschisi,
Pentru privirile aprinse.

Refren
E vina mea , vina mea ca eu sunt asa
E vina mea si te las tu sa ma strapungi cu ea X2
Sa bati la nesfarsit in inima care s-a oprit

by Mark Stam Official (YouTube), 6 nov. 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu