marți, 17 martie 2020

Carla's Dreams - ”Secrete” (melodie nouă 2020, versuri, videoclip oficial)

VERSURI, VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Carla's Dreams - Secrete | Official Video, New Single 2020, New Song, Lyrics



SUBSCRIBE @ Carla's Dreams Official YT: http://smarturl.it/CarlasDreamsYT

Muzica: Carla's Dreams, Marcel Botezan, Sebastian Barac
Text: Carla's Dreams
Productie: Marcel Botezan, Sebastian Barac, Carla's Dreams
Regizor: Roman Burlaca
DoP: George Secrieru
Productie video: BRFilms

Clape negre, clape albe... Melodia mea
Se revarsa iar si iar pe pielea ta.
Pielea ta. Pielea ta descopera secrete
Printre dune si munti printre formele corecte.
Tu esti beata de vin eu de frumusețea ta.
Eu de azi nu ies din casa tu esti casa mea.
Casa mea. Casa mea ascunde 3 secrete:
Unu-n dus, unu' pe jos si unul la perete.

Dar eu nu te las sa cazi
Chiar daca crezi ca zbori.
Pentru zborul tau de o zi
Eu trebuie sa cad de zeci de ori.

Dezbraca-te si spune-mi ca tu ma ai,
Trezeste-te si spune-mi ca tu ma ai,
Ca tu ma ai, ca tu ma ai.
Eu nu stiu daca noi vom nimeri in rai...

Fara pauze si stopuri. Nebunia mea
Sterge totul ce-i legat de el din mintea ta.
Mintea ta. Mintea ta
Inconjurata de ziduri, de mistere si mituri sa nu pot pleca din ea.
Nu exista niciun martor e doar umbra mea.
Respiratia-ntrerupta brusc de gura ta.
Gura ta. Gura ta e amatoare-n soapte
Ce ma tine in scara 2, etajul 7.

Dar eu nu te las sa cazi
Chiar daca crezi ca zbori.
Pentru zborul tau de o zi
Eu trebuie sa cad de zeci de ori.

Dezbraca-te si spune-mi ca tu ma ai,
Trezeste-te si spune-mi ca tu ma ai,
Ca tu ma ai, ca tu ma ai.
Eu nu stiu daca noi vom nimeri in rai...

3207 beat.
2800 treaz... de pasi pana la scara ta.
Lift. 7 etaje.
4 pasi in stanga. Nu fac soneria sa planga.
Eu bat incet la usa ta.

Dezbraca-te si spune-mi ca tu ma ai,
Trezeste-te si spune-mi ca tu ma ai,
Ca tu ma ai, ca tu ma ai.
Eu nu stiu daca noi vom nimeri in rai...

Contacte:
Romania: 0757104166
Booking@globalrecords.com

Carla's Dreams Online:
https://www.facebook.com/carlasdreamss
https://instagram.com/carlasdreams
http://www.carlasdreams.com

#carlasdreams #secrete
(C) & (P) 2020 #GlobalRecords

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu