joi, 5 martie 2020

MELODIE NOUĂ: The Motans - ”Întâmplător” (2020), VERSURI, AUDIO

MELODIE NOUĂ: The Motans - Intamplator | Official Audio, New Song 2020



SUBSCRIBE 🐱 The Motans Official YT channel:
http://smarturl.it/TheMotansYTsubscribe
Booking & Licensing:
booking@globalrecords.com | +40.0757.104.166
https://globalbooking.ro/the-motans
licensing: licensing@globalrecords.com
Muzică și Versuri: Denis Roabeș
Producție: Marcel Botezan, Sebastian Barac
Mix/Mastering: Marcel Botezan
#TheMotans #GlobalRecords
(C) & (P) 2020 Global Records

The Motans - Intamplator | VERSURI

M-ai omorât întâmplător
Luându-mi dragostea peste picior,
Lăsându-mă să mă usuc de dor
Uitându-mă așa ușor.

M-ai omorât întâmplător
Luându-mi dragostea peste picior,
Lăsându-mă să cad în gol
Uitându-mă așa ușor.

Oglinda nu vrea să mă recunoască,
Speranța nu mai intră în plămâni.
Ai trecut grăbit prin viața mea și
M-ai scos din rădăcini.
Cu ochii însetați de tine,
Pierdut în vise fără somn
Sunt condamnatul întrebării
Ce face dragostea din om.

M-ai omorât întâmplător
Luându-mi dragostea peste picior,
Lăsându-mă să mă usuc de dor
Uitându-mă așa ușor.

M-ai omorât întâmplător
Luându-mi dragostea peste picior,
Lăsându-mă să cad în gol
Uitându-mă așa ușor.

Nu te-am rugat sa mă iubești cu forța,
N-am să întorc privirea înapoi
Încerc să nu duc gândul într-acolo
Știind că nu există niciun noi.
Și dacă te va întreba trecutul,
Să-i spui că am fost doar un trecător
Care a încercat să îți arate
Ce face dragostea din om.

M-ai omorât întâmplător
Luându-mi dragostea peste picior,
Lăsându-mă să mă usuc de dor
Uitându-mă așa ușor.

M-ai omorât întâmplător
Luându-mi dragostea peste picior,
Lăsându-mă să cad în gol
Uitându-mă așa ușor.

by THE MOTANS Official (YouTube), 5 martie 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu