miercuri, 24 februarie 2021

Melodii de dragoste româneşti (24). Zece piese superbe cu videoclipuri noi

dragobete Melodii de dragoste româneşti (24). Zece piese superbe cu videoclipuri noi
Happy Dragobete! Lover's day. The Romanian way. 

Am ajuns miercuri, 24 februarie 2021, la episodul 24 din seria postărilor cu melodii româneşti de dragoste. De Dragobete - Ziua îndrăgostiţilor la români, am ales videoclipurile următoarelor zece piese superbe despre iubire: VUNK – ”De azi incep sa te uit”, Ellie White – ”Flori de Mai”, AMNA feat. Robert Toma​ – ”Adorm cu amintirea ta”, Alexandra Usurelu – ”Usor” , Feli – ”Bade, tu esti pui de drac”, Elena Gheorghe - ”Trandafiri”, Alexandra Ungureanu – ”Daca n-am fi impreuna”, DJ Project feat. Roxen – ”Parte din tine”, Pepe – ”M-am jurat”., Giulia - „Absent”.
Să fiţi iubiţi şi iubite! Vizionare plăcută! 

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Giulia – Absent (Official Video) 2020 NEW SINGLE, NEW SONG


VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Pepe – M-am jurat (Official Video) 2020 NEW SINGLE, NEW SONG


MELODIE NOUĂ, VIDEOCLIP NOU: DJ Project x Roxen – Parte Din Tine | Official Video, 2021 New Single, New Song


Alexandra Ungureanu – Daca n-am fi impreuna (Official Video) 2021


ELENA – Trandafiri | Official Video, 2021 New Single, New Song


Feli – Bade, tu esti pui de drac | Official Video, 2021 New Single, New Song


Alexandra Usurelu – Usor (Official Video) 2021 New Single, New Song


VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: AMNA feat. Robert Toma​ – Adorm cu amintirea ta | Official Video, 2021 New Single, New Song

 

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Ellie White – Flori de Mai (Official Video) 2021 NEW SINGLE, NEW SONG

 

VUNK – De azi incep sa te uit (Live din sufragerie) 2021 NEW SINGLE


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu