luni, 24 februarie 2020

Melodii de dragoste româneşti (23). Zece piese superbe cu videoclipuri noi: LORA - ”Sentimentul”, directia 5 - ”Fii cum esti tu”, Lidia Buble - ”Lacatul si femeia”, Delia - ”Arunca-ma”, Andreea Olaru - ”Sare pe rana”, Red Parlament - ”Iubiti ca-n prima zi”, Horia Brenciu feat. Feli - ”Prizonier”, DJ Sava feat. Elianne - ”Ador”, Cleopatra Stratan - ”Eu m-am pierdut”, Proconsul și LORA - ”Prea tarziu”

Melodii de dragoste româneşti (23). dragobete Zece piese superbe cu videoclipuri noi: LORA - ”Sentimentul”, directia 5 - ”Fii cum esti tu”, Lidia Buble - ”Lacatul si femeia”, Delia - ”Arunca-ma”, Andreea Olaru - ”Sare pe rana”, Red Parlament - ”Iubiti ca-n prima zi”, Horia Brenciu feat. Feli - ”Prizonier”, DJ Sava feat. Elianne - ”Ador”, Cleopatra Stratan - ”Eu m-am pierdut”, Proconsul și LORA - ”Prea tarziu”
Happy Dragobete! Lover's day. The Romanian way.

Am ajuns luni, 24 februarie 2020, la episodul 23 din seria postărilor cu melodii româneşti de dragoste. De Dragobete - Ziua îndrăgostiţilor la români, am ales videoclipurile următoarelor zece piese superbe despre iubire: LORA - ”Sentimentul”, directia 5 - ”Fii cum esti tu”, Lidia Buble - ”Lacatul si femeia”, Delia - ”Arunca-ma”, Andreea Olaru - ”Sare pe rana”, Red Parlament - ”Iubiti ca-n prima zi”, Horia Brenciu feat. Feli - ”Prizonier”, DJ Sava feat. Elianne - ”Ador”, Cleopatra Stratan - ”Eu m-am pierdut”, Proconsul și LORA - ”Prea tarziu”.
Să fiţi iubiţi şi iubite! Vizionare plăcută!

LORA - Sentimentul (Official Video)



directia 5 - Fii cum esti tu (Official Video)



Lidia Buble - Lacatul si femeia (Official Video)



Delia - Arunca-ma | Official Video



Andreea Olaru - Sare pe rana (Official Video)



Red Parlament - Iubiti ca-n prima zi (Official Video)



Horia Brenciu feat. Feli - Prizonier (Official Video)



DJ Sava feat. Elianne - Ador (Official Video)



Cleopatra Stratan - Eu m-am pierdut (Official Video)



Proconsul x LORA - Prea tarziu (Official Video)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu