luni, 20 mai 2013

Cuvinte-cheie căutate pe Internet - 45



Am ajuns astăzi la episodul numărul 45 din serialul despre cuvintele-cheie căutate pe Internet datorită cărora "au aterizat" pe blogul meu în ultima perioadă majoritatea vizitatorilor.

Iată ce au căutat de fapt cu ajutorul lui Google, Bing etc. internauţii care au ajuns aici!

1. prajitura cu dovleac sau banderas

2. coafuri soacra mare poze

3. cantecul oasele danse selavi la la

4. melodie cintata de un turc - selavi ala

5. s a rupt cablul liftului

6. cintec popular dami mai ghorghe chiili

7. i hate mondays

8. iepuri curajosi

9. e o melodie noua 2013 ceva cu you got

10. hai la pescuit

11. primavara la munte cu culori deschise

12. lunea la serviciu

13. poezie cu aeroport, glezna, ochelari

14. caini labradori gratis

15. videoclipuri cu naluci in padure

16. poezie pentru sotia mea

17. favorit tv 11 05 2013 dor de cantec jeni barbu

18. tacsiu masina 11

19. la multi ani oana felicitari

20. enunturi cu cuvantul cangurul ilie

21. aww fara cuvinte

22. compunere intr-o pestera

23. cuvinte cu q mic

24. poze cu motani grasi si amuzanti

25. nor sihastru

26. asemanari deosebiri dovleac si vita de vie

27. ochii de mustar propozitii

28. un cantec trist despre pisici

29. piesa blue suede jeans populara

Khaled - C'Est La Vie



Sursa Animated Gif: veryfunnypics.com

12 comentarii:

  1. Nu pot sa exprim ce simt cand citesc astea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine ma amuza mereu cuvintele-cheie cautate pe net! :))

      Ștergere
  2. n-am înţeles eu foarte bine, cred că nici tu...Banderas ăsta poate fi folosit pe post de umplutură, în loc de dovlecei?
    chiar aseară mă uitam la mine şi m-am speriat :) . unul căuta poze cu meşterul manole, altul avea treabă cu meşterul cu tesla, iar un altul căuta dioptriile lui Ciorbea...

    RăspundețiȘtergere
  3. Frate Cristi...chestia aia cu strutul ce misca ochii este de exceptie !!! Pot s-o plasez in spatiu d e lucru ...pe monitor si sa dea din ochi si la mine ? Cum pot proceda ? Exceptionala frate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Marian, se poate, dar o sa fie cam mare imaginea pe desktopul tau.

      Daca vrei sa copiezi imaginea: click dreapta mouse - Salvati imaginea ca - Salveaza.

      Dupa ce ai copiat imaginea, clik pe Stabilire fundal pentru desktop.

      Ștergere
    2. Multumesc dar....nu vrea al dracului strut sa inchida ochii ori....tocmai asta era chichirezul ! Oricum multumesc mult pentru sfaturi !

      Ștergere
    3. Cand copiezi imaginea - Salvati ca, selectezi GIF. Si o sa clipeasca din ochi. :))

      Ștergere
  4. Am reascultat cu bucurie Khaled - C'Est La Vie care pur şi simplu mi-a completat şi întregit buna dispoziţie după ce-am jubilat prin puzderia de expresii care mai de care mai amuzantă! Mulţumesc, Cristi!
    O seară minunată îţi doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte tare ....geniale cautari, n-am ce zice! atat de variate ca tema si subiect ... la mai multe! :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat timp ma tin de blogging, sigur vor mai fi asemenea cautari. :)

      Ștergere