vineri, 17 mai 2013

EUROVISION 2013, a doua semifinală. Ţările favorite la câştigarea concursului

Din semifinala a doua a concursului Eurovision, transmisă aseară în direct de TVR, favoritele mele la câştigarea concursului sunt Norvegia şi Malta.
Mi-a plăcut şi Elveţia care nu s-a calificat însă în finală, chiar dacă merita acest lucru, după opinia mea.

Margaret Berger - I Feed You My Love (Norway) - LIVE - 2013 Semi-Final (2)



Gianluca - Tomorrow (Malta) - LIVE - 2013 Semi-Final (2)



Takasa - You And Me (Switzerland) - LIVE - 2013 Semi-Final (2)



Din a doua semifinală, s-au calificat în finala Eurovision 2013 următoarele ţări: Ungaria, Azerbaidjan, Georgia, România, Norvegia, Islanda, Armenia, Finlanda, Malta şi Grecia.
Din prima semifinală, s-au calificat în finala Eurovision 2013 următoarele ţări: Republica Moldova, Lituania, Irlanda, Estonia, Belarus, Danemarca, Rusia, Belgia, Ucraina şi Olanda.
Franţa, Spania, Germania, Italia, Marea Britanie şi Suedia merg direct în finala Eurovision 2013, informează Mediafax.

12 comentarii:

  1. Pa dracu ! Ti-a placut tipa ca interpretarea...n-a avut chiar nimic iesit din comun !Mai repede pot fi de acord in privinta lui Gianluca reprezentantul Maltei .Ma mir ca n-ai zis nimic inca despre ....Cezar Ouatau.Ma mir ca n-ai avut nimic de spus referitor la " aparitia sau prestatia " sa .Stiu de foarte multi ani ca Eurovision-ul este un "concurs" prin excelenta politic si deci nu m-am omorat prea mult sa-l urmaresc in timp insa, cateodata mai fac exceptii .Nu ca asi fi inebunit dupa muzica prezentata acolo mai ales din ultimii....10 ani dar cand te plictisesti,cand n-ai ce vedea la TV altceva decata circ politic , o schimbare de " decor " nu-i rea . Cred ca anticipezi putin rezultatul "concursului " .Cauta politic prietene , cauta din punct de vedere politic si vei gasi castigatorul ...nu favoritul ci castigatorul !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu si eu care sunt criteriile de votare, urmaresc de mult timp Eurovision. Chiar canta foarte bine norvegianca, asta e parerea mea.
      Despre Cezar Ouatu a scris toata lumea azi, n-avea rost sa mai zic si eu ceva.

      Ștergere
    2. Margaret Berger ...semana {sau asa mi s-a parut mie } cu Ursula Andress. Iar despre Ouatu...ce mare lucru era daca aruncai si matale cativa bolovani asupra lui ?!? Nu-i bai si mai ales nu costa nimic !

      Ștergere
    3. Decat sa critic reprezentantii Romaniei la o competitie internationala de anvergura, mai bine ma abtin.

      Ștergere
  2. Ce frumoasa e piesa elvetienilor! nu stiam ca ai asa gusturi deosebite , Cristi !

    fain!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai daca ai lipsit din blogosfera o perioada, n-ai mai urmarit melodiile postate de mine pe blog. :)

      Este faina melodia elvetienilor, dar din pacate pentru ei, nu s-au calificat in finala care va avea loc maine.

      Ștergere
  3. Să-ți spun drept, mi s-a părut slabă semifinala de aseara, nu stiu ce sa aleg, pe bune. Fata de prima semifinală... uff... daca era în prima semifinala nu știu dacă se califica Cezar, asa mi se pare ca a avut noroc.
    Referitor la el, ca toata lumea zice cam de rau din ce am vazut: tipu are o super voce nu stiu de ce s-a coborat la nivelul acestui concurs cu asa melodie. Imi place foarte mult de el ca artist, dar melodia asta a lui nu-mi spune nimic, e strict parerea mea. Ma bucur ca e in finala, normal, să vedem poate face treaba buna, aproape de fiecare data cand nu mi-a placut melodia am ajuns sus (vezi Traistariu sau Paula cu Ovi). Sistem cu Luminita au fost cei mai buni reprezentati ai României la Eurovision ever (chiar daca Paula cu Ovi i-au egalat pe podium)...
    Hai România, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cezar Ouatu canta pe marile scene ale lumii, este o valoare, asta-i clar... Nici mie nu mi-a placut melodia lui, altfel o postam pe blog. :))
      Mi-a placut mult duetul Paulei Seling cu Ovi. La fel si Luminita Anghel impreuna cu percutionistii de la Sistem sau Dan Bittman - "Dincolo de nori"...
      Hai România, desigur! :)

      Ștergere
  4. Din seria asta de piese mi-a placut Malta. Are ceva ...tonuri din Beirut pe care au ii ador. din cealalta mi-a placut Danemarca. N-am vazut nimic din Eurovision, dar sigur o sa aflu la tine rezultatul, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte buna piesa Maltei. O sa mai public maine o postare despre Eurovision inainte de finala. :)
      Iar duminica apare si castigatorul Eurovision 2013 pe blog. :))

      Ștergere
  5. Toate melodiile sunt frumoase, Cristi, fiecare are farmecul ei... interpretările lor sunt excelente, fiecare interpret dă tot ce are mai bun în el. Eu îi apreciez pe toti participanţii.
    Îţi mărturisesc sincer, Cristi, dintre toţi paricipanţii români de-a lungul timpului la Eurovision,( n-am văzut eu toate ediţiile, nici nu aveam cum, însă, cu ajutorul internetului am ascultat câstigătorii ) melodia care mi-am dorit din toată inima mea să fie câstigătoare este "Let me try by Luminita Anghel & Sistem " ...
    Iar melodia cea mai dragă sufletului meu, din istoria Eurovision este Hold Me Now - Johnny Logan, încă nici una din melodi din câte au participat la Eurovizion până acum, nu mi-a cucerit sufletul ca această melodie splendidă!
    O seară minunată îţi doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. J. Logan a castigat de trei ori la Eurovision. Este un mare artist. O seara placuta, Stefania! :)

      Ștergere