luni, 6 mai 2013

Sheryl Crow – Easy. VIDEOCLIP NOU

image
NEW VIDEO: Sheryl Crow - Easy
Sheryl Crow a lansat oficial un nou videoclip, pentru melodia "Easy".

Vizionare plăcută!

Sheryl Crow - Easy (Official Music Video)


by Warner Music Nashville

Sursa foto: Sheryl Crow (Facebook)

20 de comentarii:

  1. Foarte foarte frumos videoclipul, Cristi!
    Îţi mulţumesc mult că ni l-ai făcut cunoscut.
    O zi minunată îţi doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Michteaux. Ti-am sterpelit-o implantand-o-n wall-ul meu facebook

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu se poate vedea clipul pe FB. Nu este video YouTube. :D

      Ștergere
  3. Merge si din facebook; se deschide in site-ul CMT si ruleaza okay. Mi-au spus mai multi dupa ce i-am intrebat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, dar nu se deschide direct pe Facebook ca videoclipurile postate pe YouTube. Oricum e fain noul videoclip al lui Sheryl Crow. :)

      Ștergere
    2. Gata, am schimbat videoclipul! A aparut clipul oficial si pe YouTube acum o ora. :)

      Ștergere
  4. Imi place videoclipul, Cristi!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hristos a Înviat Cristi!
    Superb clipul,mulțumesc pentru delectare!
    Seară minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu n-am mai auzit multe despre ea, dar revine bine.

    RăspundețiȘtergere
  7. cred ca o sa prinda! mie imi place cum suna...:)
    zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bai frate ...cum dracu toate gagicile astea misto cu boala pe ele ...nu gasesc si ele alta " ocupatie " decat sau cantarete sau actritze, chiar nici una nu se gandeste ca-i nevoie si de " ospatari sau de ...tinichigii ", asta ca sa citez un " clasic " in viata ?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e cazul lui Sheryl Crow care este foarte talentata si pe langa faptul ca are o voce frumoasa, canta si la mai multe instrumente.
      Problema este la "cantaretii" si "cantaretele" care fac numai playback si dupa 5 minute de cantat live se sufoca. :))

      Ștergere
    2. Ai drepatate in tot ceea ce spui insa...asta nu stirbeste cu nimic din meritele mamei Natura ce a " muncit " serios la infatisarea tipei ! Sa-ti bati copii frate , asa de misto este tipa!

      Ștergere
  9. Foarte tare! Mi-a placut tot ( tipa, melodia, clipul ).

    RăspundețiȘtergere