miercuri, 1 august 2018

5 poze superbe cu animale sălbatice. Fotografii din diferite zone ale lumii. Miercurea fără cuvinte (350)

Am selectat astăzi 5 poze superbe cu animale sălbatice, fotografii din diferite zone ale lumii publicate pe site-ul 500px.com. A venit vremea episodului 350 din serialul cu imagini intitulat "Miercurea fără cuvinte". Mai multe fotografii găsiţi pe blogul lui Carmen.
Happy Wordless Wednesday! 😃

Check out my Book by Jon Albert on 500px.com


Photo by Jon Albert

Three cranes by Andre Villeneuve on 500px.com


Andre Villeneuve - Three cranes

European Pine Marten by Milan Zygmunt on 500px.com


Milan Zygmunt - European Pine Marten

Come closer by Marc MOL on 500px.com


Marc MOL - Come closer

Polarbear by Sascha Feuster on 500px.com


Sascha Feuster - Polar bear

Copyright © 2018 500px. All rights reserved. All photographs are the properties of the authors.

10 comentarii:

  1. Frumoase fotografii,eu îmi aleg moțatele!
    O zi minunată îți doresc,Cristi!
    O îmbrățișare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine te-am regasit in joc, Cristi!
    Toate sunt frumoase, dar a doua este chiar adorabila!
    Stau la sfat! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine te-am regăsit, Suzana! Imi pare bine că ți-au plăcut fotografiile cu animale sălbatice! Happy WW! :)

      Ștergere
  3. Vulpea! Cum face vulpea?! :)
    Trei motate stau la sfat; jderul e atent la trupa de lei in devenire si ursul alb... se distreaza printre pitici. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vulpea face numai șmecherii de obicei. :))) Happy WW, Diana!

      Ștergere
  4. Vaaaaai.... am vazut ca scrie 5 poze si eu ma tot uitam dupa celelalte 5 sa fie 10 :)))). Obisnuinta.

    Frumoase fotografii cu animalute. Cand am vazut ursul bolar am avut asa o strangere de inima, la cate stiri dureroase au fost in ultimul timp. :(.

    Mi-as dori ca oamenii sa nu mai aduca suferinta nici lor, nici animalelor.. nici planetei intregi.....

    happy WW :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine zis: ”poze superbe” ! Îmi place și vulpea, îmi place și jderul cel mititel, și ursul, dar leușorii sunt cei mai drăgălași. Iar păsările alea moțate... ce mândre sunt ele! :))

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut imaginile cu animale salbatice! O zi faina, Zina! :)

      Ștergere