luni, 13 august 2018

MELODIE NOUĂ: Jorge - ”Ce-i al meu e și al tău” (2018). VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

Jorge, George Papagheorghe pe numele lui real, a lansat o melodie nouă, ”Ce-i al meu e și al tău”, și videoclipul oficial al cântecului pe YouTube joi, 9 august 2018. Piesa ”Ce-i al meu e și al tău” (Jorge) este compusă de Jorge pe versurile scrise de Jorge și Felix Popescu, fiind produsă de Georgian Idriceanu și George Papagheorghe (Jorge) pentru Panda Music.
Pe canalul de YouTube JORGE OFFICIAL găsiți și versurile noului single ”Ce-i al meu e și al tău” (Jorge). Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: JORGE - Ce-i Al Meu E Si Al Tau (Official Music Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG



Videoclip oficial cu JORGE interpretand melodia “Ce-i Al Meu E Si Al Tau” (C) & (P) 2018 Panda Music
Concerte / Booking JORGE: Andreea | +40.745.007.000
Afla primul despre noile lansari. Aboneaza-te:
https://smarturl.it/SubscribeGeorgeYT
JORGE - Ce-i al meu e si al tau, versuri: https://www.youtube.com/watch?v=laTUROXNpFQ
Ce-i al meu e si al tau
Si ce-i al tau e si al meu
Ce-i al meu e si al tau
Si ce-i al tau e si al meu
by JORGE OFFICIAL (YouTube), 9 aug. 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu