vineri, 24 august 2018

MELODIE NOUĂ: Ronna Riva - ”Fijate en mi” (2018). AUDIO, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE

Ronna Riva a lansat o melodie nouă, ”Fijate en mi”, în format audio pe canalul oficial de YouTube MediaPro Music joi, 23 august 2018. Piesa ”Fijate en mi” (Ronna Riva) este compusă de Valentin Tulică (Wendell) și Ionuț Cristea Prodan, fiind produsă de Ionuț Cristea Prodan în colaborare cu Marian Gurenco pentru MediaPro Music Romania și Voices Media. Enjoy!

PIESĂ ORIGINALĂ, MELODIE NOUĂ: Ronna Riva - Fijate en mi (Official Audio) NEW SINGLE 2018, NEW SONG



Piesa noua 2018, single nou: Ronna Riva - Fijate en mi (Official Audio)
✅Stream/Download:
✅Top Romanian Music: https://Digster.lnk.to/RomanianYD
✅Subscribe to MediaPro Music: https://goo.gl/WVGytj
Licensing: contact@mediapromusic.ro
Mixing & Mastering: Marian Gurenco @Rompe Music by Voices Media
Artwork: Catalin Cristea
(C) & (P) MediaPro Music Entertainment / Voices Media 2018
by MediaPro Music (YouTube), 23 aug. 2018

2 comentarii:

  1. Nu stiu cum faci, Cristi de esti la curent cu toate aceste melodii!
    Ma uimesti cu ce viteza anunti noutatile! :)
    Un weekend minunat sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noutatile muzicale sunt multe si apar zilnic pe YouTube, dar nu am eu timp sa le postez chiar pe toate. Weekend placut, Suzana! :)

      Ștergere