joi, 23 august 2018

MELODIE NOUĂ: What's Up feat. Șatra B.E.N.Z. - ”Treaba mea” (2018). VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

What's Up și Șatra B.E.N.Z. au lansat o melodie nouă, ”Treaba mea”, odată cu videoclipul oficial al cântecului pe canalul de YouTube Cat Music joi, 23 august 2018. Piesa ”Treaba mea” (What's Up feat. Șatra B.E.N.Z.) este compusă de Ivancea Marius (What's Up) și Mirică Marius pe versurile scrise de Ivancea Marius, Mirică Marius și Șatra B.E.N.Z.. Noul single ”Treaba mea” (What's Up feat. Șatra B.E.N.Z.) este produs de Narcotic Creation Studio pentru Cat Music Romania, iar regia videoclipului îi aparține lui Anton Sandu (SAN).
Aceasta este postarea publicată astăzi pe pagina oficială de Facebook a lui What's Up, cu ocazia lansării cântecului ”Treaba mea” (What's Up feat. Șatra B.E.N.Z.): ”Hai ca am reusit. :))) Frati si surori, s-a lansat #treabamea, speram sa va placa si sa ii poarte noroc lui Whatzy la Exatlon! Multa dragoste si avem un mesaj de la el pentru voi:
«Treaba mea este o piesa speciala pentru mine. Vorbeste despre cei care nu inteleg ce este cu adevarat important. Poti sa fii hater cu cel de langa tine, daca acel hate are un scop constructiv, daca esti manat de invidie sau revolta atunci nu are niciun sens. Ego-Trapul nu este o directie artistica pe care vreau sa o abordez in mod special de acum incolo, insa acest subiect merita acum toata atentia mea. Baietii de la Satra sunt foarte talentati, am numai dragoste pentru ei si au toata sustinerea mea, inca de la infiintarea proiectului. Sunt foarte fericit de ce a iesit. Sper sa fie si pentru voi o placere», declara What’s UP.”.
Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: What's UP feat. Satra B.E.N.Z. - Treaba mea (Official Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG



Mix, master @ Narcotic Creation Studio by @bravomirica
(P)&(C) Cat Music Romania
by Cat Music (YouTube), 23 aug. 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu