miercuri, 27 iunie 2012

Pisici, rasa Persană

Miercurea fără cuvinte (Wordless Wednesday) - 63


Paukens (Wikipedia) - Transferred from en.wikipedia to Commons by Abujoy., Domeniu public, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=4397273


Photo by Seripigari (Romanian Wikipedia)

Foto: paperbackparade.blogspot.com
Miercurea fără cuvinte a început la Carmen.

Altă rasă de pisici puteţi admira AICI.

38 de comentarii:

  1. Frumoase și misterioase, astea-s persanele. Am avut un motănel, Pașa, dar l-am returnat că avea o problemă...Oricum, sunt superbe! Văd și firele de iarbă! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. îmi plac în general toate animalele de casa si nu ma pot abtine sa nu le mangai sau sa incerc sa ma joc cu ele. Prietena mea are un motan persan - Tarzan il cheama, si am observat ca fac alergie la parul lui lung si matasos :( dar tot îl smotocesc, de cate ori il am in preajma :)
    Pisoii din fotografiile tale sunt irezistibili dulci!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de simpatice si dragalase sunt toate:x
    O zi placuta in continuare:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună Cristi!
    Superbi și drăgălași pisoiași tăi!
    Zi excelentă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-ai gasit punctul slab! :)) Le adorrrrr :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Fluffffyyyyyy :D Moama ce le-as smotoci :">

    RăspundețiȘtergere
  7. Drăguță rasă !
    Am impresia că sunt speriate tot timpul :) !

    RăspundețiȘtergere
  8. Vaaaai, Cristi, cu ce frumusteti ne-ai intampinat astazi!
    Doamne, cat sunt de dragalase! Iar, mititelele cele cinci, sunt, cuceritoare!
    O seara minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoase! Ce fel de personalitate au?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Anastasia: Sunt linistite, suporta bine singuratatea cand sunt lasate singure in casa, cu caldura nu prea se impaca. :)

      Ștergere
    2. Mulţumesc. E bine de ştiut!
      O zi minunată!

      Ștergere
    3. Multumesc, la fel, Anastasia! :)

      Ștergere
  10. Cele mai frumoase animale de companie sunt pisicile. Deci...imi plac grozav :)
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  11. Tare faine sunt pisicile tale de astazi!

    RăspundețiȘtergere
  12. cate rase de pisici sunt? rase rase, nu pisici de tomberon, de acoperis, de parc, etc...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Raul: In jur de 45 de rase, multe au fost recunoscute dupa al doilea razboi mondial.

      Ștergere
  13. Consider ca fiecare pisica este frumoasa, cu o exceptie: pisica ruseasca. Dar chiar si acea rasa are adepti. Despre persane? Sunt pretioase ca aparitie (stiu ele ceva!).

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce fioroase sunt. Dar sunt şi frumoase. La o adică rasa asta nu este şi ea excesiv de geloasă când nu este suficient băgată în seamă după dorinţele ei? Căci atunci devin şi periculoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Liviu: Sunt linistite. In privinta geloziei si cainii pot deveni gelosi. :)

      Ștergere