sâmbătă, 2 iunie 2012

Râsul este sănătos!

Anul 2020, profesoara dictează la ora de română:
- Şi, copii, amintiţi-vă legea de bază a punctuaţiei: după semnul smile, nu se pune virgulă!

Mistreţul furios îşi cumpără o bicicletă şi se dă cu ea prin pădure. Iepuraşul, fugind pe lângă el, îi tot strigă:
- O să cazi! O să cazi!
Mistreţul, nervos:
- N-o să cad! N-o să cad!
Până la urmă cade într-o groapă. Iepuraşul, vesel:
- Vezi, ţi-am zis eu c-o să cazi!
Mistreţul îi răspunde răutăcios:
- Parchez unde vreau, da!?

Un individ cu un câine intră într-un bar. Comandă o bere şi zice:
- Am un câine foarte deştept!
După câteva minute:
- Câinele meu este cel mai inteligent!
Lumea din jur se uită deja urât la el. Paharul s-a umplut de tot când el afirmă:
- Câinele meu vorbeşte!
- Dar, bine, omule, ne crezi tâmpiţi?! Cum să vorbească un animal?
- Hai să facem pariu! Voi îi puneţi o întrebare şi dacă nu răspunde mă scoateţi de aici în şuturi, dar dacă răspunde, faceţi cinste!
- Bine, mă! Ia să vedem!
- Mă animalule, cum se cheamă chestia aia din piele cu care ţii calul?!
Câinele se uită în ochii lor şi spune:
- Ham!
- Ăsta a fost un lătrat!, şi-l scot în şuturi pe individ afară.
Câinele se duce docil după el şi-l întreabă:
- Trebuia să spun lesă?


Computer - Escape

Computer
Sursa imagine: funpub.net

16 comentarii:

  1. amuzant :))) sa ai o zi frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  2. :))
    haioase...mai ales cea cu semnele de punctuatie :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Aia cu câinele e faină ... :)
    Week-end plăcut, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tare amuzante sunt bancurile, Cristi, m-au binedispus si iti multumesc mult.
    O zi minunata iti doresc, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe tastaturile frantuzesti (AZERTY) îi zice "echap". Ca sa fie ei altfel!

    RăspundețiȘtergere
  6. "Doi programatori nu se mai vazusera de mult timp :
    - Ce mai zici ? Care mai e viata ta ?
    - Default…"

    "Un programator intalneste pe strada o tipa tare. Isi face curaj si o opreste:
    - Domnisoara, nu va suparati, aveti adresa de e-mail?
    - Nu, imi pare rau. De ce?
    - Ah, ce pacat. Mi-ar fi placut sa ne cunoastem..."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @lunapatrata: Primul ca primul, dar al doilea este genial! :))

      Ștergere
  7. tare cainele! a uitat ca oamenii gandesc altfel, mai complicat....

    RăspundețiȘtergere