duminică, 17 iunie 2012

Sculpturi în pepene

Sculpturi în pepene. Life in Pictures - 47


sculptura

pepene


pepeni

Life in Pictures a început la Costin.

Peisaje de primăvară: Life in Pictures - 33. Spring in Switzerland.

34 de comentarii:

  1. Mie nu-mi place sa mananc pepene, dar sculpturile sunt foarte tari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @lunapatrata: Eu abia aştept să apară în piaţă pepenii de Dăbuleni. :)

      Ștergere
  2. Extraordinare! Prietenii noștri de familie au fost de două ori în Thailanda. Acolo era pe mese, la restaurantul hotelului, ceva asemănător. Dar nu cred că cineva ar îndrăzni să crănțăne asemenea lucrătură, cât talent pentru detalii, câtă răbdare...Inspirată postare! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. interesant ...frumos... gustos :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Citând-o pe Mirela, cum să te gândeşti că ai fi în stare a gândi a crănţăni?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Doru: N-am vazut pana acum in realitate, nu stiu cum as reactiona. :))

      Ștergere
  5. Sunt o splendoare, Cristi, aceste sculpruri!
    Pe cat sunt de efemere, pe atat sunt de frumoase. Ti-e si, oarecum, mila sa le mananci...
    O duminica minunata si vesela, iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. capul de leu este grozav de frumos....
    cata rabdare si talent pentru a realiza ceva atat de perisabil!

    RăspundețiȘtergere
  7. extraordinar. repet, imaginatia nu are limite.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumos și câtă muncă trebuie pentru asta!
    Foarte frumoase sunt toate !

    RăspundețiȘtergere
  9. Extraordinara munca, minunat talent, exceptionale rezultate!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună Cristi!
    Sunt superbe,îmi plac!
    Duminică frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi amintesc de cele de Halloween cu dovlecei :D
    Penultima poza e geniala :X
    O zi superba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt mai frumosi pepenii decat dovlecii. :))
      O zi buna si tie, Alyz!

      Ștergere
  12. Ce frumoase sunt :D Dar parca pe caldura asta sunt prea tentante si imi vine sa le mananc :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu cum sa mai gust asemenea frumusete de pepene ?! Il stric si nu vreau ! :))
    Au fost in Cismigiu, parca de Ziua Vietnamului, exemplare asemanatoare. Dar nu atat de laborioase !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @foto de inginer: Si ce-au facut cu ele, le-au conservat? :))

      Ștergere
  14. Foarte faine! Eu as manca pepenele si as face doar din coaja sculpturi! :)
    Seara buna, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Diverse: Nu-i rea deloc varianta ta! :)) O seara placuta!

      Ștergere