sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Numai pentru cunoscători. AC/DC - Let There Be Rock

ACDC
AC/DC
De fiecare dată când la colţul lui Călin este topul de muzică rock clasic, primele formaţii care-mi vin în minte pentru a le propune sunt AC/DC şi The Rolling Stones.

Astăzi, aici, numai pentru cunoscători... AC/DC!

AC/DC - You Shook Me All Night Long



AC/DC - Thunderstruck



AC/DC - Shoot To Thrill



AC/DC - Let There Be Rock (Live - Apollo Theatre, 1978)



AC/DC - Hard as a Rock



Sursa foto: last.fm

16 comentarii:

  1. :)) Referitor la titlul postarii tale, putem sa ascultam si noi cei care suntem "novice" in lumea rock-ului clasic, nu? -- glumesc desigur, Cristi.
    Excelenta selectia ta! Imi place mult de tot!
    O zi minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt aproximativ 30 de minute de muzica. Numai un fan AC/DC are rabdare sa vada toate clipurile. Restul e can-can. :)) O zi buna, Stefania!

      Ștergere
    2. Recunosc, Cristi, eu nu sunt un fan AC/DC, dar am vizionat toate cele cinci clipuri pe care le-ai postat, pentru ca eu intotdeauna vizionez toate clipurile atasate la postari ( si vreau sa ma crezi ) si chiar in format full screen, pentru a-mi putea face o parere.
      Mi-au placut mult de tot si pentru faptul ca ai ales clipuri in care ei cantau live, iar atmosfera era incendiara si pentru cateva minutele m-am simtit prezenta acolo, simtind pulsul spectacolului creat de trupa si public!
      Si am mai cautat si alte piese ale lor, iar in momentul de fata ascult, Ain't No Fun... :)

      Ștergere
    3. Am priceput. Ti-am explicat in comentariul anterior semnificatia titlului postarii.

      Ștergere
  2. O trupa foarte tare! Ascult melodiile lor cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  3. Un post pe care l-as revedea tot timpul,si l-as asculta ore intregi,daca se poate spune asa:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Marius: Interesant... Credeam initial ca la postarea asta n-o sa am mai mult de 2 comentarii. :))
      Bun venit pe aici!

      Ștergere
  4. Există o lacună în articol..., ai omis videoclipurile cu Bon Scott.
    Să ai o seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Costea: Ai dreptate. Am ales pentru azi videoclipuri ale trupei AC/DC cu o calitate buna a sunetului si imaginii. Intr-o postare viitoare o sa includ cateva melodii si cu regretatul Bon Scott.
      O seara placuta!

      Ștergere
  5. Angus în mare forma, ca de obicei! Mai lipsea "Ride On"...
    Abia-i astept la cotitura!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Dan: Mai lipsesc multe... :)
      Daca-i prinzi in concert, neaparat sa faci cateva poze si sa le postezi pe blog!

      Ștergere
  6. ah, ce bine a mers cu seara mea de duminică;)
    mulțam fain :)

    RăspundețiȘtergere