miercuri, 20 februarie 2013

Grigore Leşe. Aniversarea zilei

Grigore Leşe - Doctor Honoris Causa al Universităţii de Vest "Vasile Goldiş" din Arad, Doctor în Muzică
Grigore Leşe îşi aniversează astăzi ziua de naştere, împlineşte cincizeci şi nouă de ani.
La mulţi ani, Maestre!

Vizionare şi audiţie plăcute!

Grigore Leşe - Cântec de cătănie



Grigore Leşe - Săracu' omu' cu dor



Grigore Leşe - Cântă cucu-n Bucovina!


In imagine vedeti corul de barbati din Rasca Sucevei alaturi de maestrul Grigore Lese. Acest cor promoveaza adevarata muzica romaneasca in tara si in strainatate sub indrumarea doamnei profesoare Mihaela Gradinariu.

Grigore Leşe şi un grup de aromâni din Cogealac, judeţul Constanţa



"Ce este cântatul?... Cântatul este o necesitate. Omul, dacă nu ar cânta, ar muri. Este un har, este un dat transcendental, este un noroc de la Dumnezeu. Cele mai profunde versuri care s-au spus vreodată despre muzică sunt: Am noroc că ştiu cânta, / Că-mi astâmpăr inima. / Horile-s de stâmpărare / La omu' cu supărare."
GRIGORE LEŞE


Site oficial: www.grigorelese.com

8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. @Raul: Ai mare dreptate! Grigore Leşe merita toata aprecierea si intreg respectul nostru.

      Ștergere
  2. La multi ani, fericiti!, ii doresc din toata inima mea Maestrului Grigore Leşe. Are o voce exceptionala! Interpretarile sale sunt exceptionale si-l admir foarte mult pentru ca a pastrat cu sfintenie acea maniera interpretativa, horitul cu noduri.
    E unul dintre interpretii mei favoriti care canta cu adevarat folclor romanesc autentic si merita toata admiratia si respectul meu.
    Am ascultat cu multa bucurie, Cristi, toate cantecele pe care ni le-ai propus spre ascultare mi-au mers la suflet si-ti multumesc mult de tot! Incantatoare postarea ta! Te felicit din suflet pentru ea!
    O seara minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut postarea. O seara faina, Stefania! :)

      Ștergere
  3. Foarte frumos... cum canta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Un mare om si un roman care isi iubeste mult neamul si valorile spirituale ale acestui popor. De-ar fi cat mai multi ca dansul!

    Felicitari pentru marcarea acestei aniversari!

    RăspundețiȘtergere