duminică, 24 februarie 2013

"Vizitatorii mei de profil" – Spam nou pe Facebook ce se foloseşte de renumele Instagram

Se raspandeste ca o adevarata ciuma un nou spam pe Facebook. Se foloseste de vechiul tertip cu “vizitatorii tai pe Facebook” si eticheteaza zeci de prieteni ai victimei intr-o poza, iar dedesubt ataseaza un comentariu automat pe care-l posteaza cel\cea care “a facut” etichetarea:

"Super tare! Pot să văd cine mi-a vizualizat profilul zilele astea. Acum știu care sunt vizitatorii mei reali! Ha Ha Ha. Încercați și voi, nu ratați! Vezi vizitatorii tăi aici @ http://bit.ly/Yu8V8d?cid=5127d62dd9478"

"this is really great! I can see who visited my profile this past few days for real!! Now I know who are my real profile stalkers!hahaha! try it guys don’t miss this one ! Check your viewers here now guys @ http://bit.ly/X3g2sD?cid=51290ff513122".



Presupusii vizitatori sunt indicati prin cuvintele “Vizitatorii mei de profil”, “My Real Profile-Visitors”.

Citiţi articolul integral pe FaraVirusi.com!

Poate vrei să vezi şi Facebook - peste 200.000 de români prinşi în plasa unui atac informatic clasic.

14 comentarii:

  1. Sunt multe capcane. E bine sa ne facem timp sa spunem altora despre ele. Multumim, Cristi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Deseori ma intreb, Cristi, oare de ce unii semeni ai nostrii cauta sa faca numai rau in jurul lor. Pentru ca de castigat, banuiesc ca nu castiga nimic.
    Te felicit sincer pentru gestul tau altruist !
    O noapte linistita iti doresc, Cristi si-un start bun in noua saptamana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numai ei stiu daca obtin ceva. O seara placuta, Stefania! :)

      Ștergere
  3. Noroc ca am dat "block app"...si gata, am scapat, sper!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Eliza Penciu: Foarte bine! Eu am blocat peste 100 de aplicatii de cand am contul de FB. :)) Singura aplicatie pe care o folosesc pe FB este Networked Blogs. :)

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Cu placere! Articolul de pe FaraVirusi.com este foarte util si merita citit integral pe site-ul respectiv.

      Ștergere
  5. Am primit si eu un astfel de mesaj de la cineva din lista mea si mi-am dat seama ca ceva nu-i in regula, pentru ca nu i-am vizitat deloc profilul. Multumim pentru atentionare. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Dina: Cu placere! Cand ai timp, sa accesezi si linkul de la finalul postarii. Nu exista nicio aplicatie pe Facebook menita sa-ti arate in mod real cine ti-a vizitat profilul. :)

      Ștergere
  6. Am vazut si eu asta si ma gandeam ca ar fi ceva necurat la mijloc. :)
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, nu exista nicio aplicatie pe FB care sa arate nr. de vizitatori ai profilului in mod real. O zi buna, Andreea! :)

      Ștergere