vineri, 22 februarie 2013

Nedumerire (poezie de Valeriu Cercel)

Nedumerire

Acum două luni mi-a prescris
Un doctor, că numele-mi scapă,
Să beau, cum demult am omis,
Pe zi, opt pahare de apă,

Având un efect curativ,
Rinichi, diabet, năpârlire,
Uita-voi şi de laxativ,
Chiar ştofa mi-o face subţire (!)

Şi-am fript-o normal, să constat
De cura prescrisă că are,
Pe lângă ce mult m-a costat,
Efecte total secundare:

Sughiţ, ameţeli şi arsuri,
Simţind cum ficatul îmi crapă,
De când folosesc ca măsuri,
Pe zi, opt pahare de apă,

Şi-l cat nefiind dumirit
Că nici până astăzi nu ştiu
Cumva dacă s-a referit
La vin sau... mă rog, la rachiu (?!)

poezie de Valeriu Cercel

Doar un pahar pe zi...

2 comentarii:

  1. :))) Pana la urma cred ca s-a dumirit. Imaginea evidentiaza asta... si-a ales doar un pahar(oi), sa nu faca abuz.
    Excelenta alegerea ta, Cristi. Ma prapadesc de ras...
    O zi minunata iti doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere