miercuri, 22 octombrie 2014

Simona Halep a învins-o pe Serena Williams la Singapore!

Simona Halep Singapore Serena Williams tenis rezumat video 22.10.2014 aromani celebri WTA sport campioni romani sportivi machidoni machedoanca Halep aromani celebri cunoscuti
Simona Halep, România/ Foto (C): Getty Images

Jucătoarea de tenis de origine aromână Simona Halep a învins-o astăzi pe americanca Serena Williams, numărul 1 mondial, cu scorul de 6-0, 6-2, la Turneul Campioanelor din Singapore.
Felicitări, Simona Halep!!!

Photo Courtesy of Getty Images/ Source: WTA (Facebook) - www.facebook.com/WTA

Seria cu fotografii, intitulată "Miercurea fără cuvinte", a început la Carmen.

Simona Halep vs Serena Williams | 2014 WTA Finals Highlights


by WTA (YouTube), 22.10.2014

22 de comentarii:

  1. Felicitari Simona!!! E prima victorie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe ziua de azi! La acest turneu este a doua! :)

      Ștergere
    2. A doua victorie, dupa cea de alaltaieri cu Bouchard! :)

      Ștergere
    3. Prima victorie contra Serenei, cred ca asta ai vrut sa zici, Radu. :)

      Ștergere
  2. Hei, felicitări Simonei! Am văzut meciul, a fost fantastic! :))
    O zi extraordinară pentru tânăra noastră campioană, una mai puțin bună pentru Serena!
    Avantaj noi! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e in sport, pe langa faptul ca e musai sa joci foarte bine, trebuie sa profiti si de forma de moment a adversarului. :)

      Ștergere
  3. Bravo ei! La cat mai multe victorii ii doresc! A fost un meci superb pentru Simona!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord, am vazut si eu meciul Simonei cu Serena transmis de Digi Sport! :)

      Ștergere
  4. Zua Bună ! Îmi plac fotogrfiile tale.
    Să ai o zi faină şi liniştită, cu spor la tot ce faci

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitări şi mii de mulţumiri Simonei Halep, pentru marea bucurie cu care ne-a umplut sufletele tuturor, odată cu victoria ei! Am fost alături de ea cele 65 de minute şi-am trăit emoţii inimaginabil de profunde, emoţii de fericire!
    Dumnezeu s-o ocrotească mereu! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Am văzut !
    FELICITĂRI !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari Simonei !!!
    O seara placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  8. vaaaai ce bucurie! Super! ma bucur ca mi-ai spus si mie, nu am urmarit partida. Succes Simonei mai departe!
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bravo ei si sper din suflet sa o tina tot asa . Sa o invingi pe Serena Williams nu e chiar atat de simplu.

    RăspundețiȘtergere
  10. Bravo ei! Este o fata minunata si un exemplu de ambitie si daruire! Sigur va avea parte de multe, multe victorii in continuare!

    RăspundețiȘtergere