sâmbătă, 29 noiembrie 2014

MELODIE NOUĂ: Alexandra Uşurelu - "La capătul lumii" (videoclip şi versuri). 2014

Alexandra Usurelu La capatul lumii cea mai noua melodie vineri 28 noiembrie 2014 videoclip noul single official video ultima piesa lansare 28.11.2014 YOUTUBE HIT melodii noi videoclipuri Bobby Stoica Andreea Marin cel mai recent cantec al Alexandrei Usurelu clip Chile muzica noua romanesca
Alexandra Uşurelu - "La capătul lumii" (piesă nouă, videoclip, 28.11.2014)/ foto: Facebook

Alexandra Uşurelu a prezentat oficial vineri, 28 noiembrie 2014, noua melodie intitulată "La capătul lumii" şi videoclipul acestei piese frumoase. Cântecul face parte din albumul de debut al artistei, "La capătul lumii", ce va fi lansat pe 9 ianuarie 2015 la sala ArCuB din Bucureşti în cadrul unui concert.
În Valparaiso, Chile, a fost filmat în mare parte clipul noului single. Vizionare plăcută!

Alexandra Usurelu - La capatul lumii (videoclip oficial)



Alexandra Ușurelu - La Capătul lumii (piesă nouă, 28.11.2014)
Muzică și versuri: Bobby Stoica
Producător: Bobby Stoica
Producție si postproducție video: ArtyBRANDS
Imagine: Alexandra Sandu, Florin Botea
Montaj: Florin Botea
Invitat special: Andreea Marin
Filmările au fost realizate în Valparaiso (Chile), Itacare (Brazilia), Ceainăria Infinitea, Casa Mărgărit.

Versuri:

Din orașul fără haz
Vâslim spre ape turcoaz.
Eu și-un rege mai viteaz
Spre capătul lumii.

Iau cu mine numai pietre ca să pot să-mi fac perete
Pietre din inima ta și-a ta, și-a ta
Poate-așa vă scap pe voi
De tristețea dintre noi.

La capătul lumii e mai verde în vie
Sunt zâmbete gratis, au culori și magie
Ce-o mai fi pe la TV?! Cine știe?
La capătul lumii e-așa cum îmi place mie.

Astăzi au sosit mai mulți,
Și-au pus palme peste frunți.
Și-au dus sufletele-n munți, la capătul lumii.
Să stea limpezi și curate sufletele noastre toate,
Lumea asta-i la apus, ne-am dus, ne-am dus.
Așa poate-am mai salva sufletul și-ncă ceva.

La capătul lumii e mai verde în vie
Sunt zâmbete gratis, au culori și magie
Ce-o mai fi pe la TV?! Cine știe?
La capătul lumii e-așa cum îmi place mie.

Mie-mi place să dau
Și nu prea-mi place să stau
N-am nimic de luat,
Nimic de furat,
Nimic deplasat
Ce azi e gata scrum, mâine poate iar e fum
La capăt de lume.

La capătul lumii e mai verde în vie
Sunt zâmbete gratis, au culori și magie
Ce-o mai fi pe la TV?! Cine știe?
La capătul lumii e-așa cum îmi place mie.

La capătul lumii e mai verde în vie
Sunt zâmbete gratis, au culori și magie
Ce-o mai fi pe la TV?! Cine știe?
La capătul lumii e-așa cum îmi place mie.

de la alexandrausurelu (YouTube), 28 nov. 2014

"Ceva se întâmplă cu noi" este precedentul videoclip al Alexandrei Uşurelu,  lansat în colaborare cu Mircea Vintilă (aprilie 2014).

Photo Courtesy of Alexandra Usurelu (Facebook) - www.facebook.com/AlexandraUsurelu

10 comentarii:

  1. este superba piesa Alexandrei Usurelu

    RăspundețiȘtergere
  2. Mesajul melodiei este foarte profund, te îndeamnă la meditaţie şi la reflexie asupra vieţii personale. ( fuga de probleme şi singurătatea, nu-s soluţiile cele mai bune, poate de moment da, dar nu pe tremen lung)
    Este foarte frumoasă melodia şi excelent interpretată de Alexandra Uşurelu.
    Îţi mulţumesc mult, Cristi că ai împărtăşit-o cu noi. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut cea mai noua melodie a Alexandrei Usurelu! :)

      Ștergere
  3. Îmi place melodia și interpreta este foarte drăguță!
    Un weekend minunat îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesantă dorința de a ajunge la capătul lumii unde totul este ...altfel! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. draguta melodie! :) Ma bucur ca am ocazia prin aceste recomandari, sa fiu la curent cu moda muzicala din România, multumesc Cristi!
    o seara minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la fel! Imi pare bine ca ti-a placut noua piesa! :)

      Ștergere