duminică, 2 noiembrie 2014

VIDEO: Pasărea Rock - "Legenda" (live din concert, Sala Palatului)

muzica melodii noi Pasarea Rock Legenda 2014 inregistrare video live in concert Sala Palatului martie 2014 Mircea Baniciu Josef Ioji Kappl si Ovidiu Lipan Tandarica Bucuresti melodia Legenda Pasarea Rock videoclip Baniciu Kappl & Lipan piesa rock Mircea Baniciu
Mircea Baniciu şi Josef Kappl (Pasărea Rock)/ foto: Facebook

Pasărea Rock, formaţia fondată de Mircea Baniciu, Josef (Ioji) Kappl şi Ovidiu Lipan -Ţăndărică, foşti componenţi ai trupei Phoenix, a lansat duminică, 2 noiembrie 2014, varianta live video a melodiei "Legenda", piesă de pe EP-ul "Căluşandra".
Baniciu, Kappl & Lipan pregătesc câteva surprize fanilor, inclusiv DVD-ul "Pasărea Rock... se prezintă!" care va conţine probabil şi înregistrarea concertului susţinut pe 25 martie la Sala Palatului din Bucureşti.
Vizionare plăcută!

Pasărea Rock - Legenda (live)



Muzica si versurile: Josef Kappl
Inregistrare din 25 martie 2014, Sala Palatului, Bucuresti

Pasărea Rock:
Mircea Baniciu
Josef Kappl
Ovidiu Lipan Țăndărică
Vlady Cnejevici
Teo Boar
Cristi Gram

Invitați:
Mani Neumann
Marius Bațu
Costin Petrescu
Flaviu Crișan (recitare)

Visual Artist: Cynti Ionescu

de la Pasarea ROCK (YouTube), 1 noiembrie 2014

Photo Courtesy of Baniciu, Kappl & Lipan (Facebook)

6 comentarii:

  1. Cristi, dacă tot îmi dai din astea, crezi că mai am timp să scriu la concursurile mele? ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. wowowowowowowowowo! nu iti poti imchipui ce bucurie mi-a facut acest videoclip! am privit cu ochii înlacrimati de emotie si pielea pe întreg corpul mi s-a infiorat de placere! Din adolescenta îl iubesc pe Baniciu, l-am adorat pe Pitis si am invatat pe de rost câtecele formatie "Phoenix" si "Pasărea Colibri". Mi-aiu placut toti indiverent în ce formula au cântat - solo sau sub diferite nume de formatii... stilullor este inconfundabil! Sunt UNICI sunt SUPERBI! M-am bucurat sa-i recunosc pe Baniciu, Tandarica, Kappl... Wow! as fi vrut sa fiu in sala la acest concert!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In curand va aparea si DVD-ul cu acest concert sustinut de Pasarea Rock. Imi pare bine ca ti-a placut filmarea! :)

      Ștergere
  3. M-am bucurat să vizionez videoclipul melodiei "Legenda" în varianta live. Mulţumesc mult, Cristi, că l-ai împărtăşit cu noi.
    Ce atmosferă fantastică creează grei muzicii româneşti la spectacole! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut filmarea! Creeaza o atmosfera unica intr-adevar! :)

      Ștergere