vineri, 22 mai 2020

MELODIE NOUĂ: NOSFE feat. RALUKA - ”File de poveste” (2020), VERSURI. VIDEOCLIP NOU, SINGLE OFICIAL

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: NOSFE feat. RALUKA - File De Poveste (Official Video) NEW SINGLE 2020, NEW SONG



Piesa noua 2020: NOSFE feat. RALUKA - File De Poveste (Official Video)
Interpretare: NOSFE, Raluka
Text: NOSFE, Doddy, JO
Instrumental: BUJAA Beats
Productie aditionala: Cristian Tarcea, Lu-K Beats, PRNY
Producator executiv: Lu-K Beats
Înregistratã la Seek Music, inginer de sunet: Lu-K Beats
Mixata si masterizata @ Seek Music & Thrace Music, ingineri de sunet: Lu-K Beats & Cristian Tarcea
Data lansare: 21.05.2020
Regie: Ionut Trandafir
Productie Video: Luca’s Art Film
Outfit NOSFE: www.footshop.ro
Eyewear NOSFE: www.lensa.ro

NOSFE feat. RALUKA - File De Poveste (Versuri)

Refren:
Astea nu-s file de poveste,
E ce se întâmplă între noi doi,
Ceva ce nu se povestește,
Nu ne privește decât pe noi,
Noi ne vom iubi,
Ne vom aminti,
Când se va sfarsi,
Astea nu-s file de poveste,
E ce se întâmplă între noi doi.

Strofa 1:
Mi-ai dat șah-mat, mi-ai făcut farmece, sunt blestemat
Ce mă fac, dacă atunci când pleci, eu mă simt cel puțin ciudat
Mi-ai oprit inima-n piept
Nu știe nimeni, ne vedem în secret
Știu că mă minți, nu e corect
Nu mi-a plăcut niciodată să te-aștept
Dacă mă cunoșteai știai
Și dacă mă iubeai, veneai
În seara aia când ți-am scris
Că mi-ai apărut în vis
Dacă mă cunoșteai știai
Și dacă mă iubeai, veneai
În seara aia când ți-am scris
Că fără tine nu exist

Strofa 2:
Mesaje pe-ascuns, îmi vorbești de sus, de parcă mă ierți
Când eu ar trebui pe tine să te iert, nu tu să mă cerți
Discutăm, ne-aprindem ca licuricii
Ne certăm din simple capricii
Fata lu’ tata, nu știe sacrificii
Pentru mine-i ca o mie de vicii
Că dacă ne iubeam pe bune
Acum nu ne-ascundeam de lume
Cică un bărbat tre’ să-și asume
Și când îl faci bucăți, singur să se adune
Universu’, să zică ce vrea
Ți-e mai bine cu el, mie cu ea
Între noi n-a fost să fie
Poate-n altă viață, cine știe

(C) & (P) Seek Music
by Seek Music (YouTube), 21 mai 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu