joi, 4 iunie 2020

MELODIE NOUĂ: Feli feat. Grasu XXL - ”Banii n-aduc fericirea” (2020). VIDEOCLIP NOU, SINGLE OFICIAL

Feli și Grasu XXL au lansat ”Banii n-aduc fericirea”, o melodie nouă și videoclipul oficial al cântecului, pe YouTube miercuri, 3 iunie 2020. Piesa ”Banii n-aduc fericirea” (Feli feat. Grasu XXL) este compusă de Roland Kiss, Felicia Donose, Șerban Cazan, Grasu XXL și Andrei Tiberiu Maria (Smiley) pe versurile scrise de Felicia Donose, Grasu XXL, Dan Ciotoi și Andrei Tiberiu Maria, fiind produsă de HaHaHa Production și Cat Music Romania. Lucian Nagy și Șerban Cazan s-au ocupat de mixajul audio și masterizarea noului single ”Banii n-aduc fericirea” (Feli feat. Grasu XXL).
Cântecul ”Banii n-aduc fericirea” (Feli featuring Grasu XXL) include un fragment din piesa cu același nume, lansată de Dan Ciotoi și formația Generic în anii '90.
”Banii n-aduc fericirea” (Feli feat. Grasu XXL) reprezintă a șasea filă din jurnalul muzical ”Feli din poveste”, după hiturile ”Omule, deschide ochii”, ”Când răsare soarele”, ”Frunze cad”, ”Sus pe munte” și ”Mă strigă mama”.
„Tata mi-a spus că Raiul înseamnă bunătate și că doar acolo e averea mea. Am înțeles ce a vrut să spună atunci când am ajuns la București și mi s-a părut că toată lumea din jur era însetată de bani și nu de artă, lucru care m-a întristat mult”, a mărturisit artista Feli despre episodul autobiografic pe care îl surprinde în piesa „Banii n-aduc fericirea”, informează site-ul oficial Cat Music.
„Mie mi-a fost dat să văd și să trăiesc pe pielea mea că dacă sunt cu sufletul în muzică și cânt despre viață și din inimă, așa cum simt, în timp balanța se va echilibra și financiar”, a adăugat Feli Donose.
„E o onoare pentru mine să mă întâlnesc cu Grasu XXL pe aceeași piesă spunând fiecare același mesaj, însă trăit și cântat diferit, după cum am simțit fiecare. Strofa lui e pe repeat la mine în minte și vă rog să o ascultați cu atenție, pentru că merită. Sunt recunoscătoare să cunosc și să cânt cu un așa om și artist. Îl consider un artist extraordinar care reușește să transmită tot ce simte prin muzica lui, un om blând, înțelept, bun și iubitor și un prieten și un sfătuitor cu «cap și suflet» cu care mereu am rezonat”, mărturisește Feli despre artistul Grasu XXL alături de care a scris felia a șasea din jurnalul ei muzical, notează site-ul oficial Cat Music.
„Asociez sfaturile alor mei cu atmosfera din casa noastră de atunci când le primeam. Frații mei mari mari aveau prieteni, dădeau chefuri acasă și ascultau muzica românească de petrecere. Mi-a rămas în minte începutul unui refren de la trupa Generic care era fix pe ideea tatei de învățătură. Mi-a tot răsunat în minte când am rememorat episodul și am scris piesa și am ales să-l folosesc fix pe acesta, pentru că el face parte din ce am trăit eu, din tabloul real”, a mai declarat Feli Donose la lansarea videoclipului noului single ”Banii n-aduc fericirea” (Feli featuring Grasu XXL).
Enjoy! 🙂

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Feli feat. Grasu XXL - Banii n-aduc fericirea | Official Video, New Single 2020, New Song



by Feli (YouTube), 3 iunie 2020

Sursa: crristi.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu