marți, 23 iunie 2020

VIDEOCLIP NOU: Vanotek feat. Bastien - ”Talk to Me” (2020). MELODIE NOUĂ, SINGLE OFICIAL

Vanotek și Bastien au lansat ”Talk to Me”, o melodie nouă și videoclipul oficial al cântecului, pe YouTube în 19 iunie 2020. Piesa ”Talk to Me” (Vanotek feat. Bastien) este compusă de Vanotek (Ion Chirinciuc) și Bastien pe versurile scrise de Tudor Sebastian Gabriel (Bastien) și Elena Moroșanu, fiind produsă de Vanotek pentru Global Records.
Regia clipului noului single ”Talk to Me” (Vanotek featuring Bastien), o producție video Loops Production, îi aparține lui Anton Sandu (SAN).
"Îmi aduc aminte de piesa «My heart is Gone» a lui Vanotek și încă de pe atunci, îmi doream să ajung la niște sesiuni cu el. Într-o zi, pur și simplu, m-am decis să îi scriu, i-am lăsat și câteva demo-uri, iar de atunci ne-am văzut destul de des la studio. Am lucrat la mai multe piese, dar am simțit că «Talk to Me» are o stare specială și că ar merita să o lansăm. Îmi doresc să lucrăm în continuare și să avem un number 1 împreună", a declarat Bastien, la lansarea cântecului ”Talk to Me” (Vanotek feat. Bastien).
Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Vanotek feat. Bastien - Talk to Me | Official Video, New Single 2020, New Song



Booking & Licensing:
Booking Ukraine and PR +380955347838
Украина, СНГ: vanotek.booking@gmail.com +380 (95) 534 78 38
booking@globalrecords.com | +40.757.104.166
http://www.globalbooking.ro/vanotek
licensing@globalrecords.com
"Talk to Me" Stream x Download: https://backl.ink/142527532
by Vanotek (YouTube), 19 iun. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu