miercuri, 16 noiembrie 2022

Arsenium și Holograf – „O zi” (2022). MELODIE NOUĂ, VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

Arsenium și Holograf au lansat „O zi”, o melodie nouă și videoclipul oficial al cântecului, pe canalul de YouTube Cat Music marți, 15 noiembrie 2022. 
Este prima colaborare dintre Arsenium (O-Zone) și trupa Holograf. 
Piesa „O zi” (Arsenium, Holograf) a fost compusă de Arsenium (O-Zone) pe versurile scrise de Arsenium și Holograf. 
Regia videoclipului noului single „O zi” (Arsenium, Holograf) îi aparține lui Alex Ceaușu. 
Noul single „O zi” (Arsenium, Holograf) a fost orchestrat și produs de Gabi Huiban pentru Cat Music și MediaPro Music Romania. 
La producția audio a contribuit și Virgil Pavlovici, iar acompaniamentul la chitară a fost realizat de Raul Marita. 
De mixaj și masterizare audio s-a ocupat Adi Colceru, cunoscut sub numele de scenă David Deejay. 
Pe canalul de YouTube Cat Music, găsiți și versurile cântecului „O zi” (Arsenium, Holograf). 
„«O zi» am scris-o acum 15 ani, alături de mai multe piese. La aceasta țineam cel mai mult și trăiam o astfel de poveste, însă simțeam că nu era momentul să o lansez atunci. Revenind în România după o perioadă mai lungă de timp pentru că mi-a fost dor de casă, am vrut să-mi continui cariera în țară și să lansez noi single-uri. Prima în minte a fost «O Zi». Este un single cu influențe mai rock și m-am gândit că inegalabila voce a lui Dan Bittman m-ar completa pe deplin pe această piesă. Le-am trimis piesa băieților de la Holograf, al căror fan am fost dintotdeauna și m-am bucurat enorm că băieții au acceptat propunerea mea”, a declarat Arsenium pentru site-ul oficial Cat Music Romania. 
„Deși am crezut că venim din direcții muzicale diferite, am descoperit că suntem mult mai apropiați decât am fi bănuit. Am descoperit un artist complex, a cărui energie sperăm să ne fi contaminat și pe noi. Este o colaborare frumoasă căreia îi dorim succesul pe care îl merită”, au adăugat membrii formației Holograf. 
Enjoy! 🙂

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Arsenium X Holograf – O zi (Official Video) 2022 NEW SINGLE, NEW SONG

 

Watch the official music video for O zi performed by Arsenium X Holograf 
”Daca nu te aud o zi, o zi, o zi 
Imi vin in cap numai prostii, numai prostii 
Inca te iubesc prea mult, prea mult, prea mult 
Imposibil sa te uit, vreau sa te uit” 
(P)&(C) Cat Music / MediaPro Music Romania 
❌ Please, do not use this song without permission of Cat Music 
by Cat Music (YouTube), 15 noiembrie 2022

Sursa: cristirou.wordpress.com

4 comentarii:

  1. Da, e frumoasa melodia si e prima data cand Holograf canta impreuna cu alta formatie, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E prima colaborare dintre Holograf si Arsenie Todiras (Arsenium). :)

      Ștergere
  2. Interesantă colaborare - rezultatul ? O melodie plăcută, pentru noi, ieșită din tiparele muzicii la modă acum, pe la noi...mulțumesc frumos pentru audiție !
    Îți doresc un weekend cât mai plăcut 👍

    RăspundețiȘtergere