marți, 22 noiembrie 2011

Cover-ul zilei - 7. Knockin' on Heaven's Door

"Knockin' on Heaven's Door" este un cântec compus de Bob Dylan şi lansat în 1973. Melodia a fost inclusă în coloana sonoră a filmului "Pat Garrett and Billy the Kid" (1973).

Knockin' on Heaven's Door cantec compus de Bob Dylan cover Guns n Roses rock melodie versiuni hit rock muzica

Bob Dylan - Knockin' On Heaven's Door (Unplugged)



Guns N' Roses a lansat acest cover în anul 1987.

Guns N Roses - Knocking On Heaven's Door

22 de comentarii:

  1. Fără doar şi poate, Guns N Roses e alegerea mea! Extraordinară piesă!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi este greu , iubesc piesa asta in orice varianta o fi ea, frumoasa alegere!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dana, e varianta pe care am auzit-o si eu prima data. N-ar fi fost posibila fara geniul lui Bob Dylan. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Are si niste versuri minunate, Cris-Mary.

    RăspundețiȘtergere
  5. o muzica buna merge oricand

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa alegere ai facut din nou Cristi. Ambele variante imi plac in egala masura, depinde de starea de spirit in care ma aflu ascultandu-le. In seara aceasta imi place sa-l ascult pe Bob Dylan.

    O seara superba iti doresc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu ma omor dupa rock, dar trupa chiar imi place cum canta si piesa asta e super!

    RăspundețiȘtergere
  8. Este interesant ca fiecare personalizeaza piesa si aceasta este minunat! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Asa este, Gabriela Elena, fiecare isi aduce contributia la frumusetea piesei. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Mai are si Clapton o varianta, buna rau...

    RăspundețiȘtergere
  11. E preferata meaaaaa....e super :X

    RăspundețiȘtergere
  12. Asta e muzica de colectie, care te face sa vrei sa o mai asculti iar si iar...

    RăspundețiȘtergere
  13. Bob Dylan, da! Am ajuns si eu in cele din urma, am cateva zile mai grele, dar trec ele!

    RăspundețiȘtergere
  14. Shayna, iti doresc sa treaca cat mai repede!

    RăspundețiȘtergere
  15. Frumoasă piesă! Mie îmi plac ambele interpretări.

    RăspundețiȘtergere