joi, 10 noiembrie 2011

Râsul este sănătos!

Recent a fost efectuat un sondaj de opinie în Italia, în care întrebarea era:
- Credeţi că sunt prea mulţi străini în ţară?
Rezultatele au fost dupa cum urmeaza:
20% dintre respondenţi au spus “Si”
10% dintre respondenţi au spus “No”
70% dintre respondenţi au spus: “Ei, pe dracu”.

Cică era ziua de naştere a unui vameş şi colegii lui nu ştiau ce cadou să-i facă. Zice unul:
- Hai să-i cumpărăm un Ferrari!
Ceilalţi protestează:
- E prea puţin, mă, ce naiba!?
- Hai să-i luăm o vilă în Elveţia!
Ceilalţi protestează din nou:
- E prea puţin, să fim serioşi, e colegul nostru de atâţia ani!
- Hai să-l lăsăm singur pe tură într-o zi.
Ceilalţi protestează vehement:
- E prea mult, mă…

Bună seara!
- Bună seara, domnule poliţist!
- Dumneata, tinere domn, pe gheaţa asta conduci cu 89 km pe oră? Vrei să ajungi la spital?
- Da!
- Bravo, frumos răspuns! Eşti şmecher?
- Nu! Sunt doctor!

Doi poliţisti angajează un poet să le compună o poezie pentru un concurs. Se întâlnesc după câteva zile şi poezia sună cam aşa:
“Primăvara a venit
Florile au înflorit,
Pe păşune stau doi boi”.
Poliţiştii se gândesc că cei doi boi ar putea să ducă cu gândul la ei doi şi îi cer poetului să găsească o altă poezie. După alte câteva zile se întâlnesc şi poetul le spune poezia:
“Primăvara a venit
Florile au înflorit,
Pe păşune stau doi boi,
În afară de noi doi”.

Coffee Art

14 comentarii:

  1. =)) tare pastila de ras si buna si cafeaua ridicata la rang de arta :D

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Mi-am luat portia de veselie de la tine!
    Zi frumoasa Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc pentru cafea, am savurat-o citind bancurile... :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu placere, Max Peter. Si eu am savurat o cafea acum 5 minute. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună Cristi!
    Savurez cafeaua(a 2-a) și
    citesc bancurile,superbe!
    Zi excelentă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. uite ce mi-ai făcut tu cu imaginile tale...la ora asta eu mi-am făcut cafea :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte bune bancurile, nu le ştiam!
    De unde ai pozele cu cofee art?

    RăspundețiȘtergere